Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Підготовка приладу до роботи та перевірка працездатності

1. Підключити джерела живлення, додержуючись полярності. Не закриваючи кришку відсіку живлення, ручку перемикача піддіапазонів поставити в положення «Δ». Відхилення стрілки вимірювального приладу в межах зафарбованого сектору шкали свідчить про працездатність джерел живлення.

2. Перевірити працездатність приладу від контрольного джерела: надіти головні телефони і підключити їх до вимірювального пульту; поворотний екран блоку детектування встановити в положення «К»; ручку перемикача піддіапазонів послідовно установлювати в положення «´1000», «´100», «´10», «´1», «´0,1» і стежити за клацанням у телефоні та за відхиленням стрілки вимірювального приладу. У разі нормальної роботи приладу клацання в телефоні прослуховується на всіх піддіапазонах, крім першого. Стрілка вимірювального приладу на піддіапазоні «´10» повинна відхилитися на ділення, вказане у формулярі на прилад, а в положеннях «´1» і «´0,1» – за межі шкали.

3. Натиснути кнопку «Х», при цьому стрілка приладу повинна встановитися на нульову поділку шкали.

4. Екран блоку детектування поставити в положення «Г».

5. Ручку перемикача встановити в положення «Δ».

Прилад готовий до роботи .

Вимірювання ПЕД гамма-випромінювання проводиться при розміщенні екрана блоку детектування в положенні «Г». Перемикач піддіапазонів ставиться в положення, при якому стрілка приладу відхиляється в межах шкали. Характеристику піддіапазонів вимірювання приладу ДП-5В показано в табл. 13.

 

Таблиця 13

Характеристика піддіапазонів вимірювання приладу ДП-5В

Піддіапазони Положення ручки перемикача Шкала Одиниця виміру Межі виміру
I 0-200 Р/год 5-200
II ´1000 0-5 мР/год 500-5000
III ´100 0-5 мР/год 50-500
IV ´10 0-5 мР/год 5-50
V ´1 0-5 мР/год 0,5-5
VI ´0,1 0-5 мР/год 0,05-0,5

 

На піддіапазоні «200» показання зчитуються за шкалою вимірювального приладу від 0-200 (Р/год). На інших піддіапазонах показання зчитуються за шкалою від 0-5 (мР/год) із помноженням на коефіцієнт відповідного піддіапазону.

Для визначення ступеня радіоактивного зараження озброєння та військової техніки, обмундирування, засобів індивідуального захисту, води і продуктів харчування необхідно в першу чергу виміряти ПЕД гамма-випромінювання (гамма фон) на місці контролю радіоактивного забруднення (об’єкти при цьому повинні розташовувати на відстані 15-20 м від місця вимірювання).

Потім на місці вимірювання гамма-фону встановлюється заражений об’єкт. На блок детектування для запобігання радіоактивному забрудненню надягається поліетиленовий чохол. Переміщуючи блок детектування вздовж поверхні досліджуваного об’єкта по найбільшій частоті сигналу в телефонах визначається найбільш заражена ділянка і здійснюється відлік показань з обліком коефіцієнту піддіапазону . Порівнюються виміряні величини і та при < величину зараження поверхні об’єкту визначають за формулою:

,

де – приведена ПЕД гамма-фону, яка враховує екрануючий вплив об’єкта.

Величину визначають за формулою:

.

.

Коефіцієнт К береться рівним:

К = 2 – для танків, реактивних установок і подібних їм об’єктів;
К = 1,5 – для автомобілів, артилерійських гармат;
К = 1,2 – для особового складу;
К = 1 – для мілких об’єктів.

Читайте також:

  1. I підготовка їх до завантаження у повітряні судна
  2. II. Вимоги безпеки перед початком роботи
  3. II. Вимоги безпеки праці перед початком роботи
  4. III. Вимоги безпеки під час виконання роботи
  5. III. Вимоги безпеки під час виконання роботи
  6. Internet. - це мережа з комутацією пакетів, і її можна порівняти з організацією роботи звичайної пошти.
  7. IV. Вимоги безпеки під час роботи на навчально-дослідній ділянці
  8. IV. Перевірка розв’язання і відповідь
  9. S Визначення оптимального темпу роботи з урахуванням динаміки наростання втоми.
  10. VII. Прибирання робочих місць учнями (по завершенню роботи) і приміщення майстерні черговими.
  11. Аконність залишення засуджених у слідчому ізоляторі для роботи з господарського обслуговування.
  12. Актуальні методи соціальної роботи




Переглядів: 537

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Вимірювач потужності дози (рентгенметр) ДП-5В | 

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.003 сек.