МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Приклад|зразок| 8.1.15 2 =, 26 3 =, 32 4 = . Хай|нехай| є|наявний| генератор псевдовипадкових чисел, що працює по певному алгоритму. Часто використовується наступний|слідуючий| алгоритм: (8.1) де – попереднє псевдовипадкове число, – подальше|наступне| псевдовипадкове число, а коефіцієнти а, b, с|із| постійні і добре відомі. Звичайно c=, де – розрядність процесора, , а b – непарне. В цьому випадку послідовність псевдовипадкових чисел має період с. Приклад|зразок| 8.2.У табл. 8.1 приведені результати розрахунків по формулі (8.1) для різних ключів|джерел| шифру і коефіцієнтів: a=81, b=9, c=65536.
Таблиця 8.1 Процес шифрування визначається таким чином. Шифроване повідомлення|сполучення| представляється у вигляді послідовності слів, кожне довжини, які складаються по модулю два із|із| словами послідовності, тобто|цебто| . Послідовність називається гаммою шифру. Процес розшифровки полягає в тому, щоб ще раз скласти шифровану послідовність з|із| тією ж самою гаммою шифру: . Ключем|джерелом| шифру є|з'являється,являється| початкове значення, яке є|з'являється,являється| секретним і повинно бути відомо тільки|лише| відправнику і одержувачу шифрованого повідомлення|сполучення|. Шифри, в яких для зашифровуваної і розшифровки використовується один і той же ключ|джерело|, називаються симетричними. Описаний метод шифрування володіє істотним|суттєвим| недоліком|нестачею|. Якщо відома хоч би частина|частка| початкового|вихідного| повідомлення|сполучення|, то все повідомлення|сполучення| може бути легко дешифровано. Дійсно, хай|нехай| відоме одне початкове|вихідне| слово . Тоді , і далі вся права частина|частка| гамми шифру визначається по вказаній формулі генератора псевдовипадкових чисел. Для підвищення криптостойкости симетричних шифрів застосовуються різні прийоми. · Обчислення|підрахунок| гамми шифру по ключу|джерелу| складнішим (або секретним) способом. · Застосування|вживання| замість складнішої (але|та| оборотної операції) для обчислення|підрахунку| шифровки|шифрування|. · Попереднє перемішування бітів початкового|вихідного| повідомлення|сполучення| по фіксованому алгоритму. В даний час|нині| широкого поширення набули шифри з|із| відкритим|відчиненим| ключем|джерелом|. Ці шифри не є|з'являються,являються| симетричними – для зашифровуваної і розшифровки використовуються різні ключі|джерела|. При цьому ключ|джерело|, використовуваний для зашифровуваної, є|з'являється,являється| відкритим|відчиненим| (не секретним) і може бути повідомлений всім охочим відправити шифроване повідомлення|сполучення|. А ключ|джерело|, використовуваний для розшифровки, є|з'являється,являється| закритим|зачиненим| і зберігається у секреті одержувачем шифрованих повідомлень|сполучень|. Навіть знання всього зашифрованого повідомлення|сполучення| і відкритого|відчиненого| ключа|джерела|, за допомогою якого його було зашифровано, не дозволяє дешифрувати повідомлення|сполучення| без знання закритого|зачиненого| ключа|джерела|. Для опису методу шифрування з|із| відкритим|відчиненим| ключем|джерелом| потрібні деякі факти з|із| теорії чисел, викладені (без доказу) в наступному|такому| розділі.
Читайте також:
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|