МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Засади розмежування видатків за видами бюджетівБезумовним досягненням Бюджетного кодексу на шляху врегулювання міжбюджетних відносин є чітке розмежування видатків як між державним та місцевими бюджетами, так і між місцевими бюджетами (бюджетами місцевого самоврядування, районними та обласними). Розмежування видатків між державним та місцевими бюджетами здійснюється відповідно до встановленого конституційного рівня повноважень з метою забезпечення стабільного та уніфікованого порядку фінансування суспільних послуг, встановлення відповідальності за якість надання цих послуг та максимального наближення послуг до їх безпосереднього споживача. Розмежування видатків між бюджетами здійснюється згідно з такими принципами: · максимальної відповідності видаткових повноважень на надання бюджетних послуг рівню органу влади, за яким встановлена відповідальність за правове врегулювання, фінансове забезпечення та здійснення цих послуг; · концентрації бюджетних видатків за спеціалізованими видами соціальних послуг у видатках обласних бюджетів, що сприяє економії бюджетних послуг. Відповідно до ст. 82 Бюджетного кодексу видатки бюджетів поділяються на: - видатки на забезпечення конституційного ладу, державної цілісності та суверенітету, незалежного судочинства, а також інші передбачені БК видатки, які не можуть бути передані на виконання Автономній РК та місцевому самоврядуванню; - видатки, які визначаються функціями держави і можуть бути передані на виконання АРК, місцевому самоврядуванню з метою забезпечення найбільш ефективного їх виконання на основі принципу субсидіарності; - видатки на реалізацію прав та обов’язків АРК та місцевого самоврядування, які мають місцевий характер і визначені законами України. Видаткові повноваження, що здійснюються для забезпечення конституційного ладу держави, державної цілісності та суверенітету, незалежного судочинства мають фінансуватися тільки за рахунок коштів державного бюджету. З місцевих бюджетів проводяться видатки, що є функціями держави, але для більш ефективного їх виконання передані органам місцевого самоврядування, а також видатки, що визначені законами України, але мають місцевий характер. Джерелами фінансування видатків місцевих бюджетів є закріплені доходи, що враховуються при визначенні міжбюджетних трансфертів, та трансферти з державного бюджету. Бюджетний кодекс встановлює відповідальність за фінансуванням державних соціальних програм за Державним бюджетом України. Передача коштів на здійснення цих програм на місцевому рівні передбачає механізм цільових субвенцій з державного бюджету. Отже, видатки місцевих бюджетів на виконання державних програм соціального захисту (пільги ветеранам війни і праці, допомога сім’ям з дітьми, додаткові виплати населенню на покриття витрат з оплати житлово-комунальних послуг, компенсаційні виплати за пільговий проїзд окремих категорій громадян) фінансуються за рахунок субвенцій з Державного бюджету України, у порядку визначеному Кабінетом Міністрів України. Розмежування видів видатків між місцевими бюджетами на здійснюється на основі принципу субсидіарності з урахуванням критеріїв повноти надання гарантованих послуг та наближення їх до безпосереднього споживача. Відповідно до цих критеріїв види видатків поділяються на такі групи Читайте також:
|
||||||||
|