МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||
А- 3,6; б-2,5; в-1,4Зазначте характерні ознаки теоретичної та емпіричної частин дослідження:
А-2,4,6; б- 1,3,5 Вкажіть ознаки фундаментальних і прикладних науково-педагогічних досліджень
А-2,3; б-1,4 Розмежуйте подані принципи та підходи вивчення педагогічних явищ
А- 2,4,5; б-1,3,6
ТЕМА 4. «Планування науково-педагогічного дослідження» Відкриті завдання Наведіть приклад терміну або поняття у педагогіці 1. Частина елементів генеральної сукупності, відібрана за допомогою спеціальних методів – це … (вибірка) 2. Мета дослідження конкретизується у ряді його … (завдань) 3. Сукупність об’єктів, об’єднаних загальною характеристикою – це … (генеральна сукупність) 4. При формулюванні мети дослідження дослідник прогнозує … (результат) 5. У науці суперечлива ситуація, котра вимагає свого вирішення – це … (проблема) 6. Наукові теорії розвиваються в результаті розкриття і вирішення… ( суперечностей) 7. … дослідження містить опис сукупності методів, системи прийомів і способів, які використовуються для дослідження певного явища чи процесу (методика) Закриті завдання
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|