Розташуйте у правильній послідовності етапи якісного дослідження
ідентифікація учасників дослідження
синтез інформації, яку дослідник отримав з різних джерел
ідентифікація проблеми, яку потрібно дослідити
формулювання висновків
збір даних
продукування гіпотези
3, 1,6,5,2,4
Перехресні
Вкажіть характеристики поданих принципів науково-педагогічного дослідження
а)
об’єктивності
1) розгляд факту або явища на основі аналізу умов його проходження;
б)
сутнісного аналізу
2) передбачає всебічне врахування факторів, які породжують те чи інше явище, умов, за яких дане явище розвивається, адекватності дослідницьких підходів і засобів
в)
генетичний
3) досліджує перспективи розвитку об’єкта;
г)
єдності логічного та історичного
4) ставить вимогу доказовості, обґрунтованості вихідних засновків, логіки дослідження і його висновків;
5) передбачає співвіднесення у досліджуваних явищах зовнішнього, особливого й одиничного.
а-2,4; б-5; в-1; г-3
Вкажіть характеристики поданих підходів до вивчення педагогічних явищ та процесів
а)
диференційований
1) вивчення педагогічних явищ здійснюється з врахуванням національних традицій, культури, звичаїв народу
б)
індивідуальний
2) врахування у процесі дослідження того факту, що людина розвивається шляхом освоєння нею системи цінностей
в)
культурологічний
3) врахування індивідуальних особливостей суб’єктів за умови оперування у дослідженні однорідними їх групами;
г)
етнопедагогічний
4) поділ учнів у процесі навчання і виховання на групи за однорідними критеріями.
А-4; б-3; в-2; г-1.
Вкажіть характеристики поданих підходів до вивчення педагогічних явищ та процесів
а)
цілісний
1) розгляд явищ, що входять в ту чи іншу систему в ієрархічному взаємозв’язку всіх структурних компонентів;
б)
системний
2) урахування сукупності факторів, які позначаються на функціонуванні об'єкта дослідження;
в)
структурний
3) передбачає вичленування, з метою спеціального вивчення окремих сторін, елементів, відносин у психолого-педагогічному процесі;
г)
комплексний
4) ґрунтується на положенні про те, що специфіка складного об’єкта не вичерпується особливостями її складових, а пов’язана з характером взаємодії між елементами.
а-3; б-4; в-1; г-2
Вибірково-об’єднувальні
Класифікуйте метод науково-педагогічного дослідження залежно від зазначених ознак