МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Види способів відновлення деталейТеорія способів відновлення деталей Центральне завдання, до досягнення якого прагнуть авторемонтні підприємства (АРП), це зменшення вартості ремонту автомобілів і агрегатів при гарантії післяремонтного ресурсу, тобто забезпеченні гарантій, які цікаві й вигідні споживачам. У середньому близько 20% деталей - утильних, 25-40% - придатних, а інші 40-55% - можна відновити, такі результати досліджень ремонтного фонду (автомобілів і агрегатів, що надходять у ремонт). Відсоток утильних деталей реально можливо істотно знизити на АРП, якщо таке підприємство буде мати в розпорядженні ефективні способами дефектації й відновлення. Якщо порівнювати з виготовленням нових деталей, технології відновлення деталей ставляться до розряду найбільш ресурсозберігаючих (скорочуються витрати на 70%). Витрати на матеріали представляються основними джерелами економії ресурсів. Середні витрати на матеріали при відновленні становлять 6,6% від загальної собівартості, а при виготовленні деталей - 38%. У порівнянні з виготовленням нових деталей, для відновлення працездатності зношених деталей потрібно в 5-8 разів менше технологічних операцій. Досі невиправдано висока трудомісткість відновлення деталей (незважаючи на рентабельність). Трудомісткість на великих ремонтних підприємствах у середньому до 1,7 разів більше трудомісткості виготовлення однойменних деталей на автомобільних заводах. Невеликі партії відновлюваних деталей, застосування універсального встаткування, часті переналагодження встаткування, дрібносерійний характер виробництва - ускладнюють, якщо не виключають можливість істотного зниження трудомісткості деяких операцій. Зношуванням робочих поверхонь обумовлена провідна кількість відмов деталей автомобілів - до 50%, 17,1% - пояснюється різного роду ушкодженнями, і тріщинами викликано 7,8%. Двигуну належить основне місце серед всіх відмов автомобілів - це до 43% відмов. При зношуванні не більше 0,3 мм приблизно 85% деталей можливо піддати відновленню, тобто при нанесенні покриття незначної товщини їхня працездатність відновлюється. Деталь стає можливо використати неодноразово. Багаторазово використати деталь дає можливість нанесення металу на несучі поверхні з подальшою їхньою механічною обробкою. Частка відновлюваних поверхонь: —зовнішніх і внутрішніх циліндричних поверхонь - 53,3%, —різьбових - 12,7%, —шліцьових - 10,4%, —зубчастих - 10,2%, —плоских - 6,5%, —всіх інших - 6,9%. Способи відновлення деталей, які одержали найбільш широкий додаток у ремонтному виробництві й забезпечують експлуатаційні характеристики деталей належного рівня, відображені на рис. 1, на якому дана їхня класифікація. Читайте також:
|
||||||||
|