МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Види способів відновлення деталейТеорія способів відновлення деталей Центральне завдання, до досягнення якого прагнуть авторемонтні підприємства (АРП), це зменшення вартості ремонту автомобілів і агрегатів при гарантії післяремонтного ресурсу, тобто забезпеченні гарантій, які цікаві й вигідні споживачам. У середньому близько 20% деталей - утильних, 25-40% - придатних, а інші 40-55% - можна відновити, такі результати досліджень ремонтного фонду (автомобілів і агрегатів, що надходять у ремонт). Відсоток утильних деталей реально можливо істотно знизити на АРП, якщо таке підприємство буде мати в розпорядженні ефективні способами дефектації й відновлення. Якщо порівнювати з виготовленням нових деталей, технології відновлення деталей ставляться до розряду найбільш ресурсозберігаючих (скорочуються витрати на 70%). Витрати на матеріали представляються основними джерелами економії ресурсів. Середні витрати на матеріали при відновленні становлять 6,6% від загальної собівартості, а при виготовленні деталей - 38%. У порівнянні з виготовленням нових деталей, для відновлення працездатності зношених деталей потрібно в 5-8 разів менше технологічних операцій. Досі невиправдано висока трудомісткість відновлення деталей (незважаючи на рентабельність). Трудомісткість на великих ремонтних підприємствах у середньому до 1,7 разів більше трудомісткості виготовлення однойменних деталей на автомобільних заводах. Невеликі партії відновлюваних деталей, застосування універсального встаткування, часті переналагодження встаткування, дрібносерійний характер виробництва - ускладнюють, якщо не виключають можливість істотного зниження трудомісткості деяких операцій. Зношуванням робочих поверхонь обумовлена провідна кількість відмов деталей автомобілів - до 50%, 17,1% - пояснюється різного роду ушкодженнями, і тріщинами викликано 7,8%. Двигуну належить основне місце серед всіх відмов автомобілів - це до 43% відмов. При зношуванні не більше 0,3 мм приблизно 85% деталей можливо піддати відновленню, тобто при нанесенні покриття незначної товщини їхня працездатність відновлюється. Деталь стає можливо використати неодноразово. Багаторазово використати деталь дає можливість нанесення металу на несучі поверхні з подальшою їхньою механічною обробкою. Частка відновлюваних поверхонь: —зовнішніх і внутрішніх циліндричних поверхонь - 53,3%, —різьбових - 12,7%, —шліцьових - 10,4%, —зубчастих - 10,2%, —плоских - 6,5%, —всіх інших - 6,9%. Способи відновлення деталей, які одержали найбільш широкий додаток у ремонтному виробництві й забезпечують експлуатаційні характеристики деталей належного рівня, відображені на рис. 1, на якому дана їхня класифікація. Читайте також:
|
||||||||
|