Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Багато вибіркові

Основними особливостями науково-педагогічного дослідження є:

неповторність педагогічних процесів;
об’єкти у педагогічному дослідженні не бувають ідентичними;
співвіднесення у досліджуваних явищах зовнішнього, особливого й одиничного;
участь у педагогічних процесах людей
вплив багатьох факторів на розвиток особистості
поєднання вивчення історії і теорії педагогічних явищ

1,2,4,5

Науково-педагогічні дослідження умовно поділяють на:

якісні і кількісні;
фундаментальні і прикладні;
теоретичні і практичні;
довгострокові і короткотривалі.

1,2

Із зазначеного переліку виберіть відомі Вам визначення поняття «методологія»

принципи, конкретизовані тактичними діями, що відображають специфіку метидослідження та його об'єкта;
загальні положення, що лежать в основі дослідження тих чи інших проблем;
сукупність знань про наукові дослідження і пов’язаних з ними практичних навичок і вмінь;
вчення про методи дослідження;
сукупність прийомів дослідження, що застосовуються в певній науці
система принципів і способів організації теоретичної і практичної (пізнавальної) діяльності, а також наука про цю систему.

1,2,4,5,6

Основними моральними вимогами до науковця-педагога є такі:

наукова об’єктивність;
повага до старших;
доказовість;
висока вимогливість до інших;
повага до опонента;
комунікабельність.

1,3,5

Що з нижчепереліченого не належить до характерних ознак системи:

цілісність;
структурність;
індивідуальність;
ієрархічність.

1,2,4

Зазначте вимоги щодо отриманих результатів науково-педагогічних досліджень

суспільна актуальність
наукова об’єктивність і достовірність;
неповторність педагогічних процесів;
наукова новизна;
об’єкти у педагогічному дослідженню не повинні бути ідентичними
теоретична і практична значущість;
доступність висновків і рекомендацій для їх використання
визначення умов ефективного застосування отриманих результатів

1,2,4,6,7,8

Науково-педагогічне дослідження можна вважати ефективним, якщо …

використано всі методи науково-педагогічних досліджень;
отримано новий результат;
збагачено існуючі теоретичні знання, які сприяють удосконаленню навчально-виховного процесу;
враховано індивідуальні особливості кожної особистості, її фізичний і психічний стан на певних етапах життєдіяльності
дають змогу ефективно і якісно вирішувати в даний момент часу наявні навчальні та виховні завдання;
дотримано встановлених правил відбору репрезентативної вибірки

2,3,5


Читайте також:

  1. II. Багатофакторний дискримінантний аналіз.
  2. II. Множення круглих багатоцифрових чисел на розрядні числа.
  3. АДСОРБЦІЯ З БАГАТОКОМПОНЕНТНИХ РОЗЧИНІВ
  4. Аналіз беззбитковості для багатономенклатурного виробництва
  5. Багато джерел і водоймищ мають лікувальне призначення.
  6. Багато уваги приділяється підготовці засідань педагогічних рад.
  7. Багатоаспектне класифікування об’єктів винаходу
  8. Багатоаспектний підхід до прийняття управлінськихрішень
  9. Багатовимірна структура
  10. Багатовимірні випадкові величини. Система двох випадкових величин
  11. Багатовимірність людського буття: співвідношення біологічного і соціального в людині




Переглядів: 875

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Відкриті завдання | На відновлення послідовності

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.003 сек.