Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Відкриті завдання

1. … дослідження спрямовані на виявлення суперечностей перебігу певного педагогічного процесу, окреслення шляхів подолання даних суперечностей та обґрунтування правильності знайдених розв’язків проблеми (науково-педагогічні)

2. Заміна явища його простішим прототипом – це … (моделювання)

3. Розгляд явищ, що входять в ту чи іншу систему в ієрархічному взаємозв’язку всіх структурних компонентів – це підхід … (структурний)

4. … підхід спонукає вивчати явища з точки зору вивчення їх можливостей задовольняти потреби окремого індивіда та людського суспільства у цілому

5. … дослідження присвячуються розв’язанню проблем, наявних у педагогічній теорії (фундаментальні)

6. Емпіричні науково-педагогічні дослідження передбачають використання в основному тільки … методів дослідження (емпіричних)

7. Системний підхід передбачає розгляд об'єкта дослідження як … (системи).

Закриті завдання

Одно вибіркові

Який принцип науково-педагогічного дослідження визначають слова К.Ушинського «Сама педагогічна практика без теорії – те саме, що знахарство у медицині»:

єдності педагогічної теорії та практики;
всебічного вивчення педагогічних явищ;
конкретності істини;
об’єктивності висвітлення педагогічних процесів.

1. Урахування в процесі дослідження сукупності факторів, які Позначаються на функціонуванні об’єкта дослідження – це підхід:

системний;
цілісний;
структурний;
комплексний.

Основоположним принципом будь-якого наукового дослідження є:

принцип єдності логічного й історичного;
принцип сутнісного аналізу;
генетичний принцип;
принцип об’єктивності;
принцип концептуальної єдності дослідження.

Врахування у процесі дослідження того факту, що людина розвивається шляхом освоєння нею системи цінностей, одночасно вона є творцем нових цінностей – це підхід

аксіологічний;
культурологічний;
етнопедагогічний.

Якщо вивчення педагогічних явищ здійснюється з врахуванням національних традицій, звичаїв тощо народу, вихідцем якого є обстежуваний індивід, це підхід:

аксіологічний;
культурологічний;
етнопедагогічний.

Розгляд факту або явища на основі аналізу умов його проходження, подальшого розвитку, виявлення моментів зміни одного рівня функціонування це принцип …

сутнісного аналізу;
концептуальної єдності дослідження;
єдності логічного й історичного;
генетичний.

У науках, що не використовують належною мірою математичний апарат (в т.ч. педагогіка) даний метод часто є єдиним способом підтвердження справедливості гіпотези і результатів теоретичного дослідження.

екстраполяція
ідеалізація
експеримент
порівняння

Теза про те, що «будь-яку систему можна охарактеризувати на основі існуючих зв'язків і відношень між її елементам» – характеризує таку ознаку системи як:

структурності
цілісності
ієрархічності
множинності

Читайте також:

  1. I. Постановка завдання статистичного дослідження
  2. I. ПРЕДМЕТ, МЕТА ТА ЗАВДАННЯ ДИСЦИПЛІНИ
  3. II. Завдання на проект.
  4. II. Перевірка домашнього завдання.
  5. II. Перевірка домашнього завдання.
  6. II. Перевірка домашнього завдання.
  7. II. Перевірка домашнього завдання.
  8. II. Перевірка домашнього завдання.
  9. II. Перевірка домашнього завдання.
  10. II. Перевірка домашнього завдання.
  11. II. Перевірка домашнього завдання.
  12. II. Перевірка домашнього завдання.




Переглядів: 1519

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
А-2,б-1,в-4, г-3 | Багато вибіркові

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.017 сек.