Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Виберіть та розмістіть у правильній послідовності складові методики дослідження

місце та умови проведення дослідів;
аналіз та оформлення результатів проведених дослідів;
обґрунтування гіпотези дослідження;
характеристика об’єкту дослідження;
методи вимірювань визначених величин;
характеристика термінологічного апарату;
порядок проведення дослідів;
мета проведення експерименту.

8,4,1,5,7,2

Виберіть та розмістіть у відповідній послідовності етапи організації науково-педагогічного дослідження

анотація результатів дослідження;
апробація результатів дослідження;
проведення дослідження;
реферування результатів дослідження;
обробка результатів дослідження;
узагальнення результатів дослідження;
формулювання висновків і пропозицій подальших напрямів дослідження;
публікація результатів дослідження;
запровадження результатів дослідження;
оформлення результатів дослідження.

3, 5, 2, 6, 7, 10, 9

Перехресні

а) вибірка 1) наукове припущення для пояснення явищ і процесів;
б) концепція дослідження 2) властивість відображати характеристики генеральної сукупності;
в) репрезентативність 3) стратегія наукового пошуку;
г) гіпотеза дослідження 4) Частина елементів генеральної сукупності, відібрана за допомогою спеціальних методів

А-4, б-, в-2; г-1

Вибірково-об’єднувальні

Виберіть відповідні характеристики об’єкта і предмета дослідження

А) об’єкт дослідження 1) поняття вужче ;
2) поняття ширше;
3) те, що набуває наукового пояснення;
Б) предмет дослідження 4) те, на що спрямовується процес пізнання;
5) частина об'єктивної реальності, яка на даному етапі стає предметом практичної і теоретичної діяльності людини;
6) найбільш значущі з практичної і теоретичної точки зору властивості, особливості об'єкта, які підлягають безпосередньому вивченню

А- 2,4,5; б-1,3,6

 

Тема 6. Теоретичні методи наукового дослідження

Елементи знань:рівні наукового дослідження; абстрагування, види абстракції (ототожнення, ізолювання, конструктивізація, актуальна нескінченність, потенційна здійсненність); аналіз, синтез, види аналізу і синтезу; індукція, види індукції (повна, неповна), способи встановлення зв’язків; дедукція; моделювання; порівняння; узагальнення; ідеалізація; формалізація; екстраполяція, рівні застосування екстраполяції, її структура (базис, екстраполяційні операції, результат екстраполяції).

Залежно від рівня, на якому здійснюється дослідження, методи наукового дослідження поділяються на:
  а) основні та допоміжні;
  б) емпіричні та теоретичні;
  в) прикладні та фундаментальні;
  г) загальні та часткові.

Читайте також:

  1. I. Постановка завдання статистичного дослідження
  2. III. Економічна інтерпретація результатів статистичного дослідження банків
  3. Абстрактно-логічні прийоми економічного дослідження.
  4. Автоматизовані системи управлінні охороною праці, обліку, аналізу та дослідження травматизму
  5. Адаптовані й специфічні методи дослідження у журналістикознавстві
  6. Актуальність дослідження
  7. Алгоритм дослідження кон’юктури
  8. Алгоритм променевого дослідження опорно-рухової системи
  9. Аналіз документів як метод соціологічного дослідження.
  10. Аналіз інформації та постановка задачі дослідження
  11. Аналіз потреб споживачів та аналіз конкурентів у процесі маркетингового дослідження
  12. Аналізування предмету дослідження БКР




Переглядів: 816

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Зазначте існуючі вимоги до формулювання гіпотези дослідження | Відповідь: б.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.003 сек.