Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Відповідь: б.

Зазначте для кожної групи відповідні методи наукового дослідження:
  А) теоретичні методи наукового дослідження 1. аналіз
  Б) емпіричні методи наукового дослідження 2. синтез
    3. спостереження
    4. дедукція
    5. екстраполяція
    6. експеримент
    7. індукція
    8. формалізація
    9. порівняння
    10. опитування
    11. моделювання
    12. тестування
    13. соціометрія

Відповідь: а-1,2,4,5,7,8,9,11;

Б- 3,6,10,12,13.

Уявне відвернення від неістотних, другорядних ознак предметів і явищ, зв'язків та відношень між ними та виділення декількох досліджуваних сторін – це … .

Відповідь: абстрагування.

До видів абстракції належать:
  а) ототожнення;
  б) узагальнення;
  в) ізолювання;
  г) моделювання;
  д) конструктивізація;
  е) варіація;
  є) актуальна нескінченість;
  ж) потенційна здійсненність.

Відповідь: а,в,д,є,ж.

До наведених видів абстракції вкажіть відповідну характеристику:
  а) ототожнення 1. відволікання від реальних меж людських можливостей, зумовлених обмеженістю тривалості життя;
  б) ізолювання 2. утворення понять шляхом об'єднання предметів, пов'язаних відношеннями рівності, в особливий клас;
  в) конструктивізація 3. виділення властивостей і відношень, нерозривно пов'язаних із предметами, і позначення їх певними назвами;
  г) актуальна нескінченість 4. нехтування невизначеністю меж реальних об'єктів;
  д) потенційна здійсненність 5. це уявне відвернення від неістотних, другорядних ознак предметів і явищ, зв'язків та відношень між ними та виділення декількох досліджуваних сторін;
    6. відволікання від незавершеності процесу утворення нескінченої множини від неможливості задати її повним переліком всіх елементів.

Відповідь: а-2, б-3, в-4, г-6, д-1.

Метод пізнання, який дозволяє розкладати предмети дослідження на складові частини – це … .

Відповідь: аналіз.

Метод пізнання, який дає можливість об'єднувати окремі частини чи сторони об'єкта в єдине ціле – це … .

Читайте також:

  1. Відповідь: 1 – а, в, г; 2 – д, б; 3 – а, е, ж; 4 – а, е, з.
  2. Відповідь: 1 – а, г; 2 – б,в.
  3. Відповідь: 1 – б,д; 2 – а,е; 3 – г,ж,в.
  4. Відповідь: 1Б, 2Г, 3А, 4Д.
  5. Відповідь: 1Б, 2Г, 3А.
  6. Відповідь: 2.
  7. Відповідь: 3.
  8. Відповідь: 6.
  9. Відповідь: а, в.
  10. Відповідь: а.
  11. Відповідь: б, а, г, в, е, д, и, ж, і, з.
  12. Відповідь: б, в, д.




Переглядів: 679

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Виберіть та розмістіть у правильній послідовності складові методики дослідження | Відповідь: синтез.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.003 сек.