Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Відповідь: а, в.

Метод пізнання об'єктів шляхом відображення їхньої структури в знаковій формі за допомогою штучних мов (наприклад, мовою математики, фізики, хімії, програмування тощо) – це:
  а) ідеалізація;
  б) екстраполяція;
  в) моделювання;
  г) формалізація.

Відповідь: г.

Логічний процес переходу від одиничного до загального чи від менш загального до більш загального знання, а також продукт розумової діяльності, форма відображення загальних ознак і якостей явищ дійсності – це:
  а) ідеалізація;
  б) узагальнення;
  в) моделювання;
  г) формалізація.

Відповідь: б.

Вкажіть відповідне визначення наведених методів теоретичного дослідження.
  1) Абстрагування а) умовивід від часткового до загального, від окремих фактів до узагальнень, коли на основі знань про частини предметів класу робиться висновок про клас у цілому;
  2) Моделювання б) непрямий, опосередкований метод наукового дослідження об’єктів пізнання, який ґрунтується на застосуванні моделі як засобу дослідження;
  3) Аналіз в) уявне відвернення від неістотних, другорядних ознак предметів і явищ, зв'язків і відношень між ними та виділення декількох досліджуваних сторін;
  4) Індукція г) метод пізнання, який дозволяє розкладати предмети дослідження на складові частини;
    д) метод пізнання, який дає можливість об'єднувати окремі частини чи сторони об'єкта в єдине ціле.

Відповідь: 1-в, 2-б, 3-г, 4-а .

Вкажіть відповідне визначення наведених методів теоретичного дослідження.
  1) Синтез а) розумова дія, пов'язана з утворенням понять про об'єкти, яких немає в дійсності і не можна відтворити в досліді;
  2) Ідеалізація б) розповсюдження яких-небудь закономірностей або тенденцій досліджуваного об'єкта, які спостерігаються на певному часовому інтервалі, на інший часовий інтервал;
  3) Екстраполяція в) метод пізнання, який дає можливість об'єднувати окремі частини чи сторони об'єкта в єдине ціле;
  4) Дедукція г) умовивід, у якому висновок про деякий елемент множини робиться на основі знання про загальні властивості всієї множини;
    д) уявне відвернення від неістотних, другорядних ознак предметів і явищ, зв'язків і відношень між ними та виділення декількох досліджуваних сторін.

Відповідь: 1-в, 2-а, 3-б, 4-г.

… індукція – це вивід загального положення про клас на основі розгляду всіх його елементів.  

Відповідь: повна.

Основою … індукції є розкриття у досліджуваних елементів класу суттєвих зв'язків, які обумовлюють належність даної ознаки всім об'єктам класу.

Читайте також:

  1. Відповідь: 1 – а, в, г; 2 – д, б; 3 – а, е, ж; 4 – а, е, з.
  2. Відповідь: 1 – а, г; 2 – б,в.
  3. Відповідь: 1 – б,д; 2 – а,е; 3 – г,ж,в.
  4. Відповідь: 1Б, 2Г, 3А, 4Д.
  5. Відповідь: 1Б, 2Г, 3А.
  6. Відповідь: 2.
  7. Відповідь: 3.
  8. Відповідь: 6.
  9. Відповідь: а.
  10. Відповідь: б, а, г, в, е, д, и, ж, і, з.
  11. Відповідь: б, в, д.




Переглядів: 1486

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Відповідь: синтез. | Відповідь: неповна (популярна, наукова).

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.005 сек.