Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Відповідь: синтез.

Для виділення окремих частин об’єкта, знаходження його властивостей, найпростіших вимірювань застосовується такий вид аналізу або синтезу:
  а) прямий або емпіричний;
  б) зворотний або елементарно-теоретичний;
  в) структурно-генетичний;
  г) формалізований.

Відповідь: а.

Вид аналізу або синтезу, який базується на деяких теоретичних міркуваннях про причинно-наслідкові зв'язки між різними явищами або дії якої-небудь закономірності; при цьому виділяються і поєднуються явища, які можна вважати суттєвими, а другорядні до уваги не беруться, називається:
  а) прямий або емпіричний;
  б) зворотний або елементарно-теоретичний;
  в) структурно-генетичний;
  г) формалізований.

Відповідь: б.

Вид аналізу або синтезу, який вимагає виділення в складному явищі таких елементів, котрі чинять вирішальний вплив на всі інші сторони об’єкта, називається:
  а) прямий або емпіричний;
  б) зворотний або елементарно-теоретичний;
  в) структурно-генетичний;
  г) формалізований.

Відповідь: в.

Уявна або матеріально реалізована система, котра, відображаючи чи відтворюючи об’єкт дослідження, здатна замінити його так, що вона сама стає джерелом інформації про об’єкт пізнання – це:
  а) еталон;
  б) модель;
  в) зразок;
  г) проект.

Відповідь: б.

Розташуйте у правильній послідовності етапи моделювання:
  а) вибір або створення моделі;
  б) перенесення знань з моделі на оригінал;
  в) постановку мети;
  г) дослідження на моделі об’єкта пізнання.

Відповідь: в, а, г, б.

Порівняння об’єктів з еталоном, що дає можливість одержати кількісні характеристики – це … .

Відповідь: вимірювання.

Із запропонованих елементів оберіть структурні компоненти екстраполяції:
  а) результат екстраполяції;
  б) умови екстраполяції;
  в) базис екстраполяції;
  г) фактори екстраполяції;
  д) екстраполяційні операції;
  е) види екстраполяції.

Відповідь: а, в, д.

Способи розповсюдження тенденцій, закономірностей об'єкта дослідження з базового періоду на майбутній час – це:
  а) результат екстраполяції;
  б) екстраполяційні операції;
  в) базис екстраполяції;
  г) фактори екстраполяції.

Відповідь: б.

Оберіть види:
  а) екстраполяційних операцій 1. явні;
  б) факторів навчально-виховного процесу, що зумовлюють вибір методу екстраполяції 2. графічні;
    3. математичні;
    4. приховані;
    5. випадкові;
    6. експортні (інтуїтивні).

Відповідь: а-2,3,6; б-1,4,5.

На яких рівнях використовується метод екстраполяції?
  а) якісному або описовому;
  б) математичному;
  в) кількісному або статистичному;
  г) емпіричному або чуттєвому.

Читайте також:

  1. Аналіз і синтез.
  2. Відповідь: 1 – а, в, г; 2 – д, б; 3 – а, е, ж; 4 – а, е, з.
  3. Відповідь: 1 – а, г; 2 – б,в.
  4. Відповідь: 1 – б,д; 2 – а,е; 3 – г,ж,в.
  5. Відповідь: 1Б, 2Г, 3А, 4Д.
  6. Відповідь: 1Б, 2Г, 3А.
  7. Відповідь: 2.
  8. Відповідь: 3.
  9. Відповідь: 6.
  10. Відповідь: а, в.
  11. Відповідь: а.
  12. Відповідь: б, а, г, в, е, д, и, ж, і, з.




Переглядів: 632

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Відповідь: б. | Відповідь: а, в.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.004 сек.