Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Зазначте існуючі вимоги до формулювання гіпотези дослідження

має містити припущення, що цей засіб із ряду можливих виявляється найкращим за певних умов;
має перебувати у родово-видовому зв’язку із об’єктом дослідження;
не містить очевидних фактів;
повинна бути простою і доступною для розуміння;
гіпотеза будь-якого емпіричного дослідження має формулюватися так, щоб її можна було експериментально перевірити.

1,3,4,5

Обґрунтовуючи актуальність дослідження, дослідник розкриває:

запити практики;
запити науки;
запити наукових шкіл;
сутність проблеми;
тактику дослідження;
соціальний запит на подолання існуючих суперечностей;
ідею дослідження;
ресурсну базу дослідження;
стратегію дослідження;
розробленість проблеми.

1,2, 4,5,6,7,9,10

Програма дослідження виконує такі основні функції:

науково-регулятивну;
науково-пізнавальну;
науково-організаційну;
науково-стимулюючу.

2,3

Основними вимогами до програми дослідження є:

експліцитність програми;
наявність самої програми;
Концептуальність прграми;
гнучкість програми;
логічна послідовність усіх елементів програми.

1,2,4,5

На відновлення послідовності

Розташуйте у правильній послідовності етапи планування наукового дослідження

розробка концепції дослідження;
розробка програми дослідження;
вибір і обґрунтування теми дослідження;
аналіз стану досліджуваної проблеми;
формулювання гіпотези дослідження;
формулювання мети і завдань дослідження;
характеристика термінологічного апарату;
вибір об'єкта дослідження.

3,7,6,4,5,1,8,2

Пошук наукової інформації з теми дослідження здійснюється у такій послідовності:

вивчення оригіналів наукових робіт;
систематизація і використання знайдених посилань;
опрацювання монографій;
пошук за допомогою вказівників;
накопичення загальної інформації;
ознайомлення з рефератами публікацій .

5, 2, 3, 4, 6, 1

Розташуйте у правильній послідовності складові програми дослідження

розгортання робочих гіпотез;
уточнення й інтерпретація основних понять;
опис основних процедур збору даних і їх аналізу;
формулювання теми, визначення об'єкта і предмета дослідження;
попередній системний аналіз об'єкта дослідження;
обґрунтування вибору одиниць спостереження;
визначення мети і формулювання завдань дослідження;
стратегічний план дослідження

4,7,2,5,1,8,6,3

Вибірково-впорядкувальні


Читайте також:

  1. I. Постановка завдання статистичного дослідження
  2. II. Вимоги безпеки перед початком роботи
  3. II. Вимоги безпеки під час проведення практичних занять у кабінеті (лабораторії) біології загальноосвітнього навчального закладу
  4. II. Вимоги безпеки праці перед початком роботи
  5. II. Вимоги до складання паспорта бюджетної програми
  6. III. Вимоги безпеки під час виконання роботи
  7. III. Вимоги безпеки під час виконання роботи
  8. III. Вимоги безпеки під час виконання роботи
  9. III. Вимоги до учасників, складу груп і керівників туристських подорожей
  10. III. Вимоги до учасників, складу груп і керівників туристських подорожей
  11. III. Економічна інтерпретація результатів статистичного дослідження банків
  12. IV. Вимоги безпеки під час роботи на навчально-дослідній ділянці




Переглядів: 714

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Одно вибіркові | Виберіть та розмістіть у правильній послідовності складові методики дослідження

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.005 сек.