Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Одно вибіркові

Завершальним етапом виконання науково-дослідної роботи є:

узагальнення результатів дослідження;
апробація результатів дослідження;
оформлення результатів дослідження;
запровадження результатів дослідження.

Репрезентативність – це:

властивість відображати характеристики генеральної сукупності;
презентація результатів наукового дослідження;
спосіб залучення студентів до самостійних спостережень, на основі яких встановлюються зв’язки предметів і явищ дійсності, робляться висновки, пізнаються закономірності;
один із методів утворення вибірки наукового дослідження.

Обґрунтування вибору тієї чи іншої методики з набором відповідних методів та технік дослідження – це:

теоретичні засади дослідження;
методологічна основа дослідження;
програма дослідження;
концепція дослідження.

Конкретизована мета дослідження – це:

стратегія дослідження;
тактика дослідження;
завдання дослідження;
ідея дослідження.

Частина об’єктивної реальності, яка на даному етапі стає предметом практичної і теоретичної діяльності людини – це:

об’єкт дослідження;
предмет дослідження;
програма дослідження.
гіпотеза дослідження

Найбільш значущі з практичної і теоретичної точки зору властивості, особливості об’єкта, які підлягають безпосередньому вивченню – це:

об’єкт дослідження;
предмет дослідження;
програма дослідження.
гіпотеза дослідження

Виклад теоретико-методологічних засад дослідження відповідно до основної мети роботи і гіпотези дослідження, із зазначенням правил процедури, а також логічної послідовності операцій для їх перевірки– це:

об’єкт дослідження;
предмет дослідження;
програма дослідження.
гіпотеза дослідження

Багато вибіркові

Під час вибору теми дослідження необхідно керуватися:

можливістю виконання у зазначений термін;
актуальністю;
неперервним нарощенням об'єму інформації;
зростаючою мірою абстрактності викладання
новизною;
наявністю відповідних методик дослідження;
розвитком науково-технічного прогрессу
значущістю.

1,2,5,6,8

Вибірки бувають:

проста;
комплексна;
ущільнена;
кластерна;
стратифікована;
цільова;
модульна;
систематична.

1,3,4,5

Вибору теми дослідження передує ознайомлення із проблемою дослідження, яке включає:

ознайомлення із літературою;
ознайомлення із суб’єктами науково-педагогічного дослідження;
вивчення педагогічної документації;
ознайомлення із нормативними документами;
визначення об’єкта і предмета дослідження;
аналіз педагогічного досвіду.

1,3,4,6


Читайте також:

  1. Багато вибіркові
  2. Вибіркові дані про тривалість, глибину і розсіяність спадів в США, 1920-1991 рр.
  3. ВИБІРКОВІ КАСКАДИ ПІДСИЛЕННЯ
  4. Вибірковість сприймання – це зміна діяльності органів чуття під впливом попереднього досвіду, установок та інтересів людини.
  5. Тема 10 Вибіркові спостереження
  6. Точні вибіркові розподіли. Точкові і інтервальні оцінки




Переглядів: 717

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
А- 3,6; б-2,5; в-1,4 | Зазначте існуючі вимоги до формулювання гіпотези дослідження

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.001 сек.