МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Section 1 Listening comprehensionНавчально-методичні матеріали «Glimpse into Journalism» з дисципліни «Англійська мова» для студентів 2 курсу спеціальності «Журналістика» денної форми навчання
Суми Видавництво СумДУ Навчально-методичні матеріали «Glimpse into Journalism» з дисципліни «Англійська мова» / Укладачі: С.В. Міхно, Т.В. Початко. - Суми: Вид-во СумДУ, 2010. - 92 с.
Кафедра іноземних мов
ВСТУП Видання розраховано на студентів II курсу денної форми навчання спеціальності «Журналістика». Принцип подання матеріалу, формування завдань та їх послідовність забезпечують найбільш ефективний та раціональний шлях досягнення основної мети курсу – формування навичок та вмінь роботи з англомовною літературою за фахом. Навчально-методичні матеріали згідно з цільовою настановою містять: - передтекстові завдання підготовчого характеру, метою яких є усунення лексичних і граматичних труднощів; - автентичний професійно орієнтований текст, який є базовим для комплексу перед- та післятекстових вправ; - післятекстові завдання, призначені для розвитку навичок різних видів читання; - тексти для додаткового читання та завдання до них, спрямовані на вдосконалення навичок отримання необхідної інформації з фахового іншомовного тексту; - підсумкові завдання для перевірки якості засвоєння навчального матеріалу та рівня оволодіння основними навичками читання, перекладу та письма. Кожен навчальний розділ забезпечено аудіопідтримкою за подібною тематикою. У додатку (supplement) подано тексти для аудіювання та скорочення. Особливість цих навчально-методичних матеріалів полягає у варіативності завдань, можливості вибору завдання згідно з рівнем підготовки студента. Висловлюємо вдячність студентам групи ЖТ-71 за допомогу у підборі матеріалів цього видання. Бажаємо успіхів та наснаги у Вашому навчанні. І пам’ятайте: навчити не можна, можна лише навчитися! Unit 1 THE BEGINNING OF THE NEWSPAPER Section 1 Listening comprehension Exercise 1 Organise a small group talk and find the answers to the following guestions (you may add your own questions if you like): 1 Why did you decide to become a journalist? 2 What do you know about journalism, its history, reputable people? 3 Would you like to learn more about the items involved? Exercise 2 Read the titles of paragraphs to the text «Be Your Own Investigative Journalist» and try to guess what the text is about. Discuss the items that bother you. 1 News in the age of information. 2 Quoting from Evelyn Waugh. 3 Don’t believe everything you read in the papers. 4 Info-tainment. 5 Alternative reporters. 6 Have you ever wished you were better informed? Exercise 3 Read the glossary to the text. Armed with (adj):equipped with, carrying; audience ratings (n):the measure of the number of people who watch or listen to a programme on TV or radio; claim (n):demand, asking for something that you think you have a right to; compile (v):to put together; definitely (adv):certainly, of course; eye-witness (n):a person who sees something happening with their own eyes; fabricated (adj):invented, untrue, made-up; news-gatherer (n):a person or organisation that collects news information; scoop (n):an exclusive story that only one journalist knows about; source (n):the origin, the place where something comes from; subcontractors (n):people who carry out part of a job for the person who sells the finished product; tycoon (n):a successful business person who owns a number of different companies; web log (n):a diary which is regularly published on the internet. Often shortened to «blog». Exercise 4 Listen to the tapescript 1 and find out what John Kuti wanted to inform you about. Check your understanding with the help of questions to your groupmates. If it is badly needed, you may listen to the text once again or read the tapescript. Exercise 5 Compare your and John Kuti’s opinion on the items from Exercise 2. Читайте також:
|
||||||||
|