Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Comprehension check

Ø What do you think influences a country’s food?

Ø Which of these titles do you think is best?

1) Fish and Chips against the world!

2) Cosmopolitan English cooking

3) In defence of English cooking

4) Freshness is best in the English kitchen

5) English food: Facts or Myth?

 

Ø What is the author’s main point about English food?

Ø Why doesn’t he agree with foreign people’s criticism of English food?

Ø What is the comparison that Jane Gridiron makes?

Ø Why are there few English restaurants?

Ø What do you think?

· What kind of person wrote this article? What makes you think so?

· Who do you think Jane Grigson is?

· “I have won my case.” (Line 9) What does this mean?

· Do you agree with this article? Read it again and mark it like this.

I agree +
I don’t agree
I find this surprising !!
I don’t understand this ?

Ø Summarize each paragraph in one or two sentences.


Читайте також:

  1. Comprehension check
  2. Comprehension check
  3. Comprehension check
  4. Comprehension check. Answer the questions.
  5. Comprehension Questions
  6. Comprehension Questions
  7. Consider the information given in Units 1—6 and accomplish the tasks given below. Check them with the keys.
  8. Consider the information in Units 1—5 and accomplish the tasks given below. Check them with the keys.
  9. II. Vocabulary Comprehension
  10. II. Vocabulary Comprehension
  11. II. Vocabulary Comprehension




Переглядів: 755

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
UKRAINIAN CUISINE | Grammar exercises

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.01 сек.