Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



II. Vocabulary Comprehension

1. Learn the words and word-combinations to comprehend the text:

framework ферма, коробка, рама
manner спосіб
to apply застосовувати
frame construction каркасна конструкція
(non) fireproof (не) вогнетривкий
to sheathe with обшивати
wood shingles покрівельна дранка
siding зовнішня обшивка
to veneer облицьовувати
stucco штукатурка
sheet metal листове залізо
inflammable легко займистий, гарячий
to designate визначати, вказувати
fire resistant стійкий до вогню
incombustible material негорючий матеріал
to fill in заповнювати
under floor нижній поверх
upper floor верхній поверх
gypsum tile гіпсовий кахель
girder балка, брус, опора

 

2. Read the following international words and give their Ukrainian equivalents:

class, manner, ordinary, exterior, metal, type, material, gypsum, interior, finish.

 

3. Underline the affixes, state what part of speech they indicate and translate the following words into Ukrainian:

construction, building, devision, wooden, naturally, partitions, inflammable, resistant, structural, weakening, nonfireproof.

 

III. Reading Comprehension

1. Skim the text first to define its general subject and the subject of each paragraph. Use the following phrases:

The text is about…

The subject of the text is…

There are…paragraphs in it.

The first (second, third, etc.) paragraph deals with (considers…, describes…, informs…).

 

2. Skim the text again and answer the following questions:

1. What classes of buildings are mentioned in the text?

2. Are all classes described?

3. What classes are buildings divided into according to the manner of construction?

 

3. Read the text:


Читайте також:

  1. ACTIVE VOCABULARY
  2. Active Vocabulary
  3. Active Vocabulary
  4. Active Vocabulary
  5. Active Vocabulary
  6. Active Vocabulary
  7. ACTIVE VOCABULARY
  8. Active Vocabulary
  9. ACTIVE VOCABULARY
  10. ACTIVE VOCABULARY
  11. ACTIVE VOCABULARY
  12. ACTIVE VOCABULARY




Переглядів: 571

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
I. Grammar Revision | Text A. Types of Buildings

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.002 сек.