Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Comprehension check. Answer the questions.

1. Where do we see cheerleaders?

2. Who was the first cheerleader?

3. How do they work?

4. Do you think that cheerleaders are a good idea?

 

VIII. You are going to read an article about a person who has had a lot of accidents in his life.

My mother says I have been putting my life in danger every weekend since I was twelve. I have broken twenty – seven bones in my body in that time, but I can't say no to a challenge! I was twelve when I first broke my leg. It happened while I was learning to role – skate. I had just learnt to turn corners, but I had not learnt to stop and I suddenly met a brick wall. Then I broke an arm and six ribs when was horse – riding. I was playing football when I broke the other arm, and after an ice – hockey match I had to lie in bed in plaster from my neck to my ankles for six months.

 

Recommend this man several kinds of sport which could be less dangerous.

IX.Read the information and in not more than 25 words tell the main content of it.


Читайте також:

  1. Answer the following questions
  2. Answer the following questions.
  3. Answer the questions to the dialogue.
  4. Answer the questions.
  5. Answer the questions.
  6. Answer the questions.
  7. Answer the questions.
  8. Answer the questions. Don't forget how to use the Past Simple Tense.
  9. Answer the questions:
  10. Ask ten questions to the text so that the answers became the retelling of the text.
  11. Ask your friend questions in English about their content. Summarize his/her answers.
  12. Brainstorming. In small groups of 3 or 4 students discuss formulated answers.




Переглядів: 996

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Statements. | Olympic Games.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.002 сек.