Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Самопідготовка

Як важлива форма

Навчальної діяльності учнів початкової школи

В режимі роботи групи продовженого дня

План

1.Теоретичні та методичні основи організації самопідготовки в умовах групи продовженого дня.

1.1.Значення, зміст і завдання самопідготовки.

1.2.Вимоги, які регламентують порядок самопідготовки.

1.3.Організація і проведення самопідготовки в умовах роботи групи продовженого дня.

1.4.Структура самопідготовки для учнів початкових класів.

1.5. Недоліки організації роботи самопідготовки.

2. Самостійна робота учнів під час самопідготовки: її роль та методика організації.

3. Індивідуальна робота вихователя в процесі організації самопідготовки.

4. Розвиток пізнавальних інтересів учнів в умовах групи продовженого дня.

Ключові поняття: самопідготовка,структура самопідготовки, індивідуальна робота, пізнавальний інтерес.

Рекомендована література до теми 1.

1. Байда О.С. Розвиток творчих здібностей молодших школярів під час самопідготовки в ГПД / О.С.Байда // Вихователю ГПД: усе для роботи. – Пілотний випуск. – 2011. – С.19-31.

2. Бондар А.Д., Кобзар Б.С. Навчально-виховна робота в школах-інтернатах і групах продовженого дня. Видання друге, доповнене й перероблене. – К.: «Вища школа». – 1985. – 299 с.

3. Вишневська О. Самопідготовка. Нестандартні підходи в умовах ГПД / О.Вишневська // Початкова освіта. – 2014. - №9. – С.23-26.

4. Гордійчук О.Є. Психолого-педагогічні умови створення ситуації успіху для молодшого школяра під час самопідготовки в умовах ГПД / О.Є.Гордійчук // Інноваційні освітньо-виховні стратегії в сучасному світі: змістовий та технологічний аспект. Матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції (16–17 листопада 2011 р., м. Суми). – КЗ Сумський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти. – Суми : РВВ СОІППО, 2011. - 96с. – С. 21–25.

5. Гудзь Т. Самопідготовка у групі продовженого дня / Т.Гудзь // Початкова школа. - №12. – 2011. – С.24-26.

6. Логочевська Т. Виконання домашніх завдань у групі продовженог дня / Т.логочевська, Т.Спісаренко // Початкова школа. – 2012. - №7. – С.12-15.

7. Москаленко Л. Педагогічне управління самопідготовкою у групі продовженого дня / Л.Москаленко // ГПД: вихователю на кожен день. – К. : Шк.світ, 2012. – С.28-31.

8. Мошковська Л. Самопідготовка та самоврядування в ГПД / Л.Мошковська //Початкова освіта – 2011. - №22, червень. – С.17-20.

9. Овадюк О. Самопідготовка в умовах групи продовженого дня / О.Овадюк // Початкова освіта. – 2012. - №48, грудень. – С.34-36.

10. Онищенко С.М. Організація самопідготовки в ГПД з елементами розвивального навчання / С.М. Онищенко // «Вихователю ГПД. Усе для роботи». – 2012. - № 2 (2) лютий. – С.2-5.

11. Шиліна Н. Організація самопідготовки у групі продовженого дня / Н.Шиліна, Т.Гудзь // Початкова школа. – 2013. - №11. – С.36-41.




Переглядів: 923

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Процесу в ГПД початкової ланки освіти | ЗМІСТ ЛЕКЦІЇ

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.003 сек.