МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
ЗМІСТ ЛЕКЦІЇСамопідготовка –цеодна з важливих форм організації навчального процесу в групі продовженого дня. Завдання самопідготовки Ø закріплювати знання, зміцнювати вміння та навички учнів, здобуті на уроках; Ø формувати, розвивати й удосконалювати вміння та навички самостійної роботи учнів; Ø привчати дітей до порядку виконання домашніх завдань залежно від предмета й змісту навчального матеріалу; Ø формувати в учнів вміння й навички самоперевірки та взаємоперевірки виконаного домашнього завдання; Ø формувати в учнів позитивне ставлення до навчання, здібність своєчасно, у відповідний термін виконувати домашнє завдання, стійкий інтерес до знань; Ø формувати навички культури навчальної праці; Ø вчити користуватися довідковою літературою, словниками; Ø сприяти розвитку творчої ініціативи та кмітливості учнів; Ø виховувати в учнів комплекс вольових якостей: силу волі, наполегливість, організованість, зібраність, дисциплінованість, самостійність, відповідальність та ін. Вимоги, які регламентують порядок самопідготовки, поділяються на: - організаційно-дисциплінарні; - гігієнічні; - дидактичні; - виховні. Колектив дослідників під керівництвом Н.Вартанян окреслюють наступні етапи у теоретичній підсистемі процесу самопідготовки: - підготовчий, - узагальнюючий, - практичний, - організаційний, - підсумковий. Розглянемо їх детальніше. Перший етап (підготовчий) . Другий етап (узагальнюючий) . Четвертий етап (організаційний). П’ятий етап (підсумковий). Загалом, мета самопідготовки полягає в закріпленні знань, здобутих на уроках, виконанні домашніх завдань з навчальних предметів; розвитку самостійності, самоконтролю, взаємодопомозі, вмінь встановлювати причино-наслідкові зв’язки, самостійно мислити, цілеспрямовано використовувати навчальну літературу, формуванні навичок культури навчальної праці; вихованні організованості, наполегливості, сили волі, охайності, працелюбності доброзичливості та ін. При цьому, вихователь формулює до кожного заняття із самопідготовки мету, яка є обов’язковою для її реалізації протягом заняття. Структура самопідготовки 1. Організація початку самопідготовки . 2. Підготовка до самостійного виконання домашнього завдання . 3. Самостійна робота вихованців ГПД . 4. Самоконтроль, самоперевірка, взаємоперевірка виконаного домашнього завдання . 5. Оцінювання та підведення підсумків отриманих результатів. Читайте також:
|
||||||||
|