МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Вихідні даніМіністерство освіти і науки України Державний економіко-технологічний університет транспорту
Кафедра телекомунікаційних технологій та автоматики МЕТОДИЧНІ ВКАЗІВКИ До виконання курсової роботи Для студентів IV курсу спеціальності «Автоматика і автоматизація на транспорті» Із дисципліни «АВТОМАТИКА І СИСТЕМИ КЕРУВАННЯ НА ЗАЛІЗНИЧНОМУ ТРАНСПОРТІ» Київ 2015 Зміст
Завдання на курсову роботу
Вихідні дані
Зміст курсової роботи
1. Обладнання перегону пристроями автоблоквання і АЛС
1.1 Принципові схеми сигнальних пристроїв автоблокування 1.2 Рейкові кола 1.3 Автоматична локомотивна сигналізація 2. Обладнання проміжної станції пристроями ЕЦ
2.1 Схематичний план станції з осигналюванням 2.2 Двохнитковий план станції 2.3 Коротка характеристика системи ЕЦ 2.4 Електрична схема керування станційними сигналами Список рекомендованої літератури Завдання на курсову роботу З МЕТОДИЧНИМИ ВКАЗІВКАМИ Тема курсової роботи "Обладнання ділянки залізниці пристроями автоматики і телемеханіки" Обладнати заданий перегін пристроями автоблокування (АБ) і автоматичною локомотивною сигналізацією (АЛС), а проміжну станцію - електричною централізацією стрілок і сигналів (ЕЦ). Перегін і станція знаходяться на двоколійній ділянці залізниці. Рід тяги на ділянці - електрична змінного струму. Принципові схеми сигнальних пристроїв автоблокування розробити для одного (парного) шляху перегону з врахуванням заданого стану блок-ділянок і елементів схем. Розрахунок кодового рейкового кола змінного струму 25 Гц зробити для заданої довжини При проектуванні ЕЦ на проміжній станції двохнитковий план розробити для однієї горловини станції, а схему керування станційним сигналом (вхідним або вихідним) - для заданого маршруту прийому або відправлення. Вихідні дані Однониточний план двоколійного перегону з розташуванням сигнальних пристроїв приведений на рис. 1. Рис.1.
Вихідні дані для розробки схеми числового кодового автоблокування приведені втабл. 1. Варіант визначається по останній цифрі шифру студента.
Таблиця 1. Стан блок-ділянок і елементів схем.
Умовні позначення : С – блок - ділянка вільна; З – блок - ділянка зайнята.
Довжина рейкового кола для розрахунку нормального режиму вибирається по сумі двох останніх цифр шифру студента з табл. 2. Таблиця 2. Довжина рейкового кола
Вихідні дані для аналізу функціонування пристроїв АЛСН при зміні кодів приведені в табл. 3. Варіант визначається по останній цифрі шифру студента Таблиця 3. Порядок зміни кодових сигналів
Схема проміжної станції з заданою спеціалізацію шляхів і місцезнаходженням на ній вхідних світлофорів парного (П) і непарного (Н) напрямків вибирається по останній цифрі шифру з рис. 2. Горловина станції визначається по передостанній цифрі шифру, парній цифрі відповідає парна горловина, непарній цифрі - непарна горловина. З табл. 4 по останній цифрі шифру вибирається станційний маршрут проходження поїзда. Довжина шляхів на станціях усіх варіантів приймається рівно 950 м.
Рис. 2. Таблиця 4. Маршрут проходження поїзда на станції
Читайте також:
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|