Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Вихідні дані для аналізу життєвого циклу товару

Показники оцінки лояльності клієнтів до торгової марки

Показники лояльності Визначення
Індекс лояльності Відношення загальної чисельності клієнтів до кількості лояльних клієнтів
Величина основного ядра клієнтів Частка постійних клієнтів у загальній кількості клієнтів
Повторні покупки Кількість повторних продажів
Збільшення покупок Сума або частка збільшення величини покупки однієї і тієї ж марки товару за певний проміжок часу
Перехресні продажі Кількість додаткових товарів певної торгової марки, куплених клієнтом за певний проміжок часу
Покупки за рекомендацією клієнтів Обсяги продажів торгової марки, здійснені новими клієнтами за рекомендацією існуючих
Частка продажів існуючим клієнтам Відношення обсягів продажів торгової марки, реалізованих існуючих клієнтам, до загальної величини обсягів продажів
Вартість лояльного клієнта Відношення суми витрат, здійснених в межах програми лояльності, до загальної кількості нових лояльних клієнтів, або існуючих, які підвищили рівень лояльності

 

Визначення рівня лояльності до марки є важливим аспектом аналізу капіталу бренду (торгової марки). Існує чимало сучасних методів аналізу марочних активів, серед яких модель Д. Аакера, порівняльний метод, або метод додаткового доходу та ін. Загалом вибір методу аналізу капіталу марки повинен бути визначений, виходячи з особливостей ринку, продукції та важливості для компанії розвитку бренду і може передбачати одночасно використання двох і більше методів.

В межах проведення маркетингового аналізу товару доцільно окремо аналізувати упаковку товару, виходячи з того, що упаковка відіграє важливу роль у просуванні продукції компанії на ринку, виконуючи різні функції.

Аналіз упаковки може бути здійснений з позицій інтересів виробника, посередників та споживачів.

У процесі аналізу товару доцільним є визначення його життєвого циклу (ЖЦТ). З появою нових технологій, зміною споживацьких уподобань і зростанням конкуренції життєвий цикл багатьох товарів скорочується. Неоднаковими є життєві цикли різних видів товарів. Тому можна окреслити такі цілі аналізу ЖЦТ:

- визначення тривалості і динаміки чергування етапів ЖЦТ;

- ідентифікація поточного етапу ЖЦТ і вибір відповідної стратегії пропозиції товару;

- виявлення потенційних загроз та пошук можливостей зміни і подовження ЖЦТ.

Типові показники та характеристики, які допоможуть аналітику при визначенні ЖЦТ, наведено у табл. 4.3.

Таблиця 5.3

Інформація для аналізу Часовий період
N
Валовий дохід              
Прибуток              
Рентабельність товару              
Частка ринку              
Ринок споживачів (охоплення сегментів)              
Інтенсивність конкуренції              
Поява нових гравців              
Ціноутворення              

 


Читайте також:

  1. V теорія граничної корисності визначає вартість товарів ступенем корисності останньої одиниці товару для споживача.
  2. Автомати­зовані інформаційні систе­ми для техніч­ного аналізу товар­них, фондових та валют­них ринків.
  3. Алгоритм однофакторного дисперсійного аналізу за Фішером. Приклад
  4. Аналіз зображувальних засобів. Застосування цілісного аналізу
  5. Аналіз руху грошових коштів у контексті нової фінансової звітності Важливим завданням аналізу фінансового стану підприємства є оцінка руху грошових коштів підприємства.
  6. Аналізу соціальної взаємодії присвячено чимало наукових теорій.
  7. Аналізуюче схрещування
  8. Арифметичні цикли. Оператор циклу For – Next
  9. Архітектурно- планувальні заходи по поліпшенню стану міського середовища .Аналіз циклу життя споруди
  10. Будова циклу
  11. Бухгалтерський баланс як інструмент аналізу
  12. Важливість товару для споживача




Переглядів: 1010

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Показники для аналізу економічної результативності товару | Аналіз товарного асортименту та номенклатури

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.004 сек.