Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Важливість товару для споживача

Фактори визначення цін на товари і послуги.

 

Внутрішні фактори, які пов'язані з мікромаркетинговим середовищем.

1 Маркетингові цілі та стратегії. Фірма, яка спрямовує свою діяльність на збільшення частки ринку необхідно встановлювати низькі ціни. Для отримання максимуму прибутку необхідно забезпечити баланс між обсягами продаж і прибутку з одиниці товару. Істотне значення має позиціонування продукту. Якщо він презентується як престижний, то і ціна на нього не може бути низькою.

2 Витрати на виробництво та маркетинг продукції. Розмір витрат визначає мінімальну ціну, яку фірма може запропонувати за свій продукт. Витрати, у свою чергу, поділяються на умовно-постійні, які не пов'язані зі змінами обсягів виробництва та збуту. Наприклад, вартість оренди, витрати на охорону. Змінні витрати, які знаходяться у прямій залежності від обсягів виробництва та збуту. Наприклад, заробітна плата робітників-відрядників, витрати сировини.

Зовнішні фактори ціноутворення:

1 Стан ринку та попит. Пропозиція товарів на ринку визначається рівнем конкуренції на ньому. При цьому бувають ринки чистої конкуренції, монополістичної конкуренції, олігополії, монополії. Наприклад, на ринку чистої конкуренції зміна цін виробником без оцінки можливих дій конкурентів практично неможлива, а на ринку чистої монополії виробник має можливість не звертати увагу на своїх конкурентів, а тільки на можливість споживачів сплачувати запропоновані ціни та тарифи (наприклад, тарифи у житлово-комунальній сфері).

Кількість товарів на ринку та рівень попиту. Типовий приклад впливу цього співвідношення - торгівля перед різними святами. Ми бачимо різне збільшення попиту та істотне зростання цін.

2 Фактори вибору споживача. До них належить корисність товару для споживача. Наприклад, коричневий рис або цукор коштують значно більше рафінованих аналогів продукту, а їх виробництво не дорожче. Але вони видаються споживачам як дієтичний продукт.

Споживач звичайно швидко приймає рішення про купівлю коштовних ліків, коли виникає проблема в нього або його близьких. У більшості випадків можна знайти більш дешеві аналоги продуктів.

Фактори складності порівняння продуктів. Іноді виробники та торгівці використовують цей чинник змінюючи звичайну упаковку або розфасовку продуктів. Наприклад, ново український комбінат хлібопродуктів змінив традиційну упаковку своїх виробів (вівсяні, житні, гречані пластівці) з 1 кг на 800 грн. залишивши стару ціну. Споживачі практично не помітили 25%-го зростання цін виробником.

Фактори іміджу товару, зв'язку його ціни з якістю. Деякі споживачі згодні сплачувати більш високі ціни за ексклюзивний, престижний товар.

3 Фінансово-державна політика щодо окремих цін на продукти та послуги. Держава втручається у ціноутворення окремих видів продукції за допомогою ринкових або адміністративних механізмів.

4 Кредитно-фінансова ситуація. На ціни на ринку впливає курс іноземних валют, можливість отримання кредиту. Наприклад, широкий розвиток кредитування, придбання нерухомості, спричинив зростання попиту на житло та підвищення цін.

 


Читайте також:

  1. V теорія граничної корисності визначає вартість товарів ступенем корисності останньої одиниці товару для споживача.
  2. АНАЛІЗ ПОВЕДІНКИ СПОЖИВАЧА
  3. Бюджетне обмеження й можливості споживача
  4. Бюджетне обмеження споживача
  5. Важливість
  6. Вартісна характеристика товару подається у рахунку та у проформі-рахунку.
  7. Вартість Internetу для підприємств-користувачів. Internet-технології та формування бізнес-фокусу споживача.
  8. Вартість є однією з основних ознак товару. Щоб продати права на об'єкти інтелектуальної власності чи ви­користати їх у власному виробництві, необхідно визначити їхню вартість.
  9. Взаємозв'язок реклами і життєвого циклу товару
  10. Вибір конкретної різновидності товару-представника.
  11. Вибір споживача з ординалістських позицій




Переглядів: 1133

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Цілі та етапи розробки маркетингової цінової політики. | Лекція 9. Методи маркетингового ціноутворення.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.011 сек.