Лекція 9. Методи маркетингового ціноутворення.
Алгоритм маркетингового розрахунку цін.
Методика визначення цінової стратегії та конкретних цін на товари та послуги передбачає шість послідовних етапів, які наведені на рисунку 8.1
Питання для самоконтролю:
1. Назвіть основні види цін на продукцію.
2. Як цінова політика сприяє досягненню маркетингових стратегічних цілей підприємства?
3. З яких етапів складається алгоритми розрахунку цін?
4. Як маркетингове середовище впливає на рівень цін?
5. Як класифікують ціноутворюючу чинники в маркетингу?
Читайте також: - Автоматизація водорозподілу на відкритих зрошувальних системах. Методи керування водорозподілом. Вимірювання рівня води. Вимірювання витрати.
- Агрегативна стійкість, коагуляція суспензій. Методи отримання.
- Адаптовані й специфічні методи дослідження у журналістикознавстві
- Адміністративні (прямі) методи регулювання.
- Адміністративні методи - це сукупність прийомів, впливів, заснованих на використанні об'єктивних організаційних відносин між людьми та загальноорганізаційних принципів управління.
- Адміністративні методи управління
- Адміністративні, економічні й інституційні методи.
- Адміністративно-правові (організаційно-адміністративні) методи мотивації
- Адміністративно-правові методи забезпечення економічного механізму управління охороною довкілля
- Аерометоди
- Активні групові методи
- Алгоритм маркетингового розрахунку цін.
Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:
|
|