Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Цілі та етапи розробки маркетингової цінової політики.

Лекція 8. Маркетингова цінова політика.

Тема 6. Маркетингова цінова політика

1. Цілі та етапи розробки маркетингової цінової політики.

2. Фактори визначення цін на товари і послуги.

3. Алгоритм маркетингового розрахунку цін.

 

Мета:розглянути місце і значення цінової політики в комплексі маркетингу та механізми встановлення конкурентоспроможних цін

 

Ціноутворення один із основних елементів комплексу "маркетинг-мікс". Його важливість визначає доходність і прибутковість бізнесу.

Цінова політика - це комплекс заходів щодо визначення ціни, знижок, умов оплати з метою задоволення потреб споживачів і отримання прибутку.

Ціна - це обмінний еквівалент вартості товару або послуги, який споживач (покупець) сплачує за можливість володіння або користування цим товаром (послугою).

У вузькому розумінні ціна - це кількість грошей, які треба віддати за продукт. У широкому розумінні ціна - це сума тих цінностей, які повинен сплатити потенціальний покупець. Наприклад, проїзд у метро у Лондоні коштує 1 фунт (9 грн.), а у Харкові - 0,50 грн. Дорого це або дешево? Але мінімальна заробітна плата за годину в Україні складає 3 грн., а у Англії - 5 фунтів (45 грн.). таким чином, можна прийти до висновку, що споживачі в Лондоні та Харкові сплачують приблизно одну ціну за користування метро. У Харкові це 1/6 доходу за годину, а у Лондоні - 1/5.

Основні функції ціни:

1 Дозволяє компенсувати у грошовій формі витрати на виробництво, збут і просування товару (послуги) на ринок.

2 Визначає прибутковість бізнесу з виробництва та торгівлі конкретними товарами.

3 Забезпечує збалансованість попиту та пропозиції.

4 Розподіляє частини доходів між галузями економіки, формами власності, соціальними групами населення.

5 Грає істотну роль у конкурентній боротьбі різних виробників товарів і послуг.

6 Дозволяє наповнювати держбюджет за рахунок акцизів (тютюнові та горілчані вироби), а також внесків у Держфонди (6% - від вартості мобільного зв’язку перераховується в пенсійний фонд).

Інтереси фірми, що визначають роль ціни у маркетингових і стратегічних планах організації називають цілями ціноутворення. Такими можуть бути:

- орієнтація на прибуток ( максимізація поточного прибутку, забеспечення прибутку у довгостроковому періоді, забезпечення цільового прибутку);

- досягнення визначених обсягів продажу (в натуральних або варісних одиницях);

- захоплення або утримання визначеної частки ринку;

- створення конкурентних переваг для своєї продукції та своєї фірми;

- забезпечення виживання, вирішення фінансових проблем ( Наприклад, повернення кредиту);

- соціальна відповідальність (Наприклад, випуск дешевих сортів хлібу, продуктів для дітей і інвалідів).

 


Читайте також:

  1. III. Етапи розробки програмного забезпечення
  2. Активний характер соціальної політики.
  3. Алгоритм розробки методичних основ бюджетування
  4. Алгоритм розробки техніко-економічного обґрунтування будівництва нового та реконструкції діючих підприємств харчування.
  5. Аналіз економічної та неекономічної результативності маркетингової діяльності
  6. Асортиментний процес включає три основних етапи: концентрацію, кастомізацію і розсіювання.
  7. Аудит проекту розробки ПЗ
  8. Аудит фінансово-господарської діяльності бюджетних установ включає три етапи.
  9. Бізнес-моделювання в системі управління розвитком підприємства. Поняття та етапи формування бізнес-моделі
  10. Бухгалтерський та податковий облік розробки ПЗ
  11. Бюджетний процес, його поняття і складові етапи
  12. Бюджетний процес: поняття, роль, та значення у проведенні бюджетної політики.




Переглядів: 732

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Розрахунки інтегрального показника конкурентоспроможності товару. | Важливість товару для споживача

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.005 сек.