МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Алгоритм розробки техніко-економічного обґрунтування будівництва нового та реконструкції діючих підприємств харчування.Техніко-економічне обґрунтування проекту виконується з метою обґрунтування необхідності й економічної доцільності проектування підприємств ресторанного господарства для конкретного міста або району. В основу розробки обґрунтування проекту може бути покладена прогресивна виробничо-комерційна або соціальна ідея. Обґрунтування проекту виконують у відповідності із діючими нормативними документами, інструкціями та на підставі маркетингових досліджень. Техніко-економічне обґрунтування починається зі стислої економічної характеристики і перспектив розвитку міста (села, селища...) та району, у якому намічене будівництво об'єкта; указується чисельність населення, кліматичні і географічні умови. Засобами аналізу структури та мережі підприємств харчування надається характеристика стану розвитку підприємств ресторанного господарства міста чи району. А потім у визначеній послідовності приводиться: - обґрунтування вибору місця будівництва підприємства харчування, що проектується; - маркетингові дослідження (анкетування) щодо вибору типу, спеціалізації підприємства харчування і форми обслуговування споживачів.
Таблиця 1 – Характеристика ринку загальнодоступних підприємств ресторанного господарства міста (району)
Підставою для вибору місця будівництва проектованого підприємства є максимальне наближення його до споживача та наявність вільної для будівництва ділянки землі. Підприємства харчування слід розміщати в складі торгових центрів, в окремо стоячих будинках, у прибудовах до них або в перших поверхах житлових будинків. Їдальні, магазини по продажі кулінарії, напівфабрикатів розташовують на території житлових районів: ресторани, кафе, закусочні - на центральних магістралях і в зоні відпочинку. Радіус обслуговування на території мікрорайонів повинний складати до 0,5 км, у житлових районах - до 1,5 км. Підприємства харчування при виробничих підприємствах, адміністративних установах, навчальних закладах можуть проектуватися в двох варіантах. Перший передбачає доступ працюючих (учнів) лише з будинків і з територій, що обслуговуються підприємством; при другому - підприємствами харчування можуть користуватися жителі сусіднього району в часи до і після обідньої перерви, установленої режимом роботи підприємства, що обслуговується. Для забезпечення харчуванням робітників та службовців при виробничих підприємствах передбачаються як їдальні, так і підприємства швидкого обслуговування з кількістю місць у залах із розрахунку на 1000 працюючих у найбільш численній зміні 250 місць, у тому числі 20% місць - для дієтичного харчування. При розрахунку кількості місць враховується явочний коефіцієнт працюючих: для промислових підприємств - 0,9, установ - 0,8. Загальна кількість місць у підприємствах харчування Вузів і середніх навчальних закладів дорівнює 200, загальноосвітніх школах і профтехучилищах - 330 місць на 1000 учнів (студентів). Розрахункова кількість студентів Вузів приймається виходячи з найбільшої чисельності студентів денного відділення і 10% - на заочному відділенні. Підприємства харчування розташовуються як в окремо розміщених, так і у вбудовано-прибудованих будинках. Визначальними чинниками при виборі типу, спеціалізації і форми обслуговування підприємства харчування є споживчі переваги і попит на продукцію громадського харчування, що сформувалися в місці будівництва. Тому необхідно провести дослідження ринку потенційних споживачів підприємства харчування (анкетне опитування), результати якого і є підставою для визначення типу, спеціалізації і форми обслуговування підприємства харчування, що передбачається до проектування. Зміст та алгоритм виконання підрозділу “Характеристика підприємства харчування, що проектується” має наступну структуру: - обґрунтування місткості або виробничої потужності, типу, спеціалізації підприємства харчування, що проектується; - обґрунтування технічної можливості будівництва підприємства харчування в даному місці. Визначення джерел продовольчого постачання сировиною і напівфабрикатами; - визначення режиму роботи підприємства і форм обслуговування. Потужність підприємства харчування визначається з урахуванням недостатньої кількості місць за нормативом у передбачуваному місці будівництва. З цією метою для загальнодоступної мережі підприємств харчування встановлюють чисельність і склад проживаючого в мікрорайоні населення, що приймаються за даними статистичної звітності форми ”А” “Про адміністративно-територіальні зміни районів”. Отримані дані заносяться в таблицю. Таблиця 2 – Розрахунок потенційного контингенту споживачів підприємств харчування в сегменті, що досліджується
При складанні даної таблиці потрібно мати на увазі, що в таблицю не включаються підприємства, навчальні заклади й ін., що мають на своїй території їдальні або буфети з гарячою їжею. Потім визначають потребу в місцях шляхом множення відповідного розрахункового нормативу на контингент споживачів у зоні обслуговування проектованого підприємства і вичитають наявні місця в діючих підприємствах громадського харчування. Отримана “різниця” між потребою і наявними місцями (таблиця 3) і є підставою для проектування та визначення потужності нового підприємства харчування. Таблиця 3 – Характеристика ринку підприємств харчування в сегменті, що досліджується
Підставою для вибору типу та спеціалізації підприємстває потреба в окремих типах підприємств, яка розрахована на першу чергу будівництва або на розрахунковий термін. Частка спеціалізованих підприємств повинна складати від загального числа місць на першу чергу 15%, на розрахунковий термін - 20-25%. 3-5% стаціонарної мережі розміщають у міських зонах відпочинку. Кількість місць у банкетних залах ресторанів варто приймати рівним 15-20% від кількості місць у ресторані. Для організації дієтичного харчування передбачається 5% місць від загального числа на першу чергу і на розрахунковий термін - 7%. Підставою для технічної можливості будівництвапідприємства харчування є: - можливість відведення ділянки забудови в обраному місці, відповідність ділянки забудови санітарним, протипожежним вимогам. Площі земельних ділянок для окремо розташованих будинків підприємств харчування такі: до 50 місць - 28 м2 на одне місце в залі, до 100 -23 м2, до 200 -14 м2, до 300 - 10 м2, до 500 - 9 м2; - можливість приєднання до існуючої електромережі, теплоцентралі, газопроводові, водопроводові, каналізації; - наявність доріг, транспорту, сировинної бази. Виходячи з місця розташування підприємства, визначаються джерела постачання сировиною і напівфабрикатами. Матеріал узагальнюється в таблицю. Читайте також:
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|