Студопедия
Новини освіти і науки:
Контакти
 


Тлумачний словник






Алгоритм розробки методичних основ бюджетування

Методичні основи бюджетування розробляють в певній послідовності.

Проектування фінансової структури. На основі організаційної структури підприємства розробляють фінансову структуру. З організаційних ланок (підрозділів) формують Центри Фінансової Відповідальності (ЦФВ) та модель фінансової структури з використанням техніки матричних проекцій.

В бюджетуванні значну роль відіграє облікова політика підприємства. Тому завданням бухгалтерської служби підприємства є розробка внутрішньої облікової політики. До її складу входить: формування організаційних основ ведення обліку, вибір принципів документування господарських операцій і методів оцінки майна, визначення методики і техніки ведення обліку. Після проектування фінансової структури необхідно здійснити підготовку структури статей бюджету.

В процесі підготовки структури бюджетних статей описують і структурують статті планування й обліку всієї господарської діяльності підприємства, у яких будуть здійснюватись ведення бюджетів доходів (витрат, виплат / надходжень (коштів), оприбуткування / відпустки (матеріальних цінностей), активів / пасивів (управлінського балансу) у виді класифікаторів (довідників).

При формуванні бюджетів підприємства визначають види бюджетів, які необхідно складати підприємству, установлюють взаємозв'язки їхнього формування, рівні консолідації і їхньої внутрішньої структури на основі статей бюджетів. За розробкою структури бюджетів наступною є розробка системи планування. Визначають порядок планування – від формування плану продажів підприємства до затвердження основного бюджету підприємства, і учасників процесу планування, регламентів їхньої дії, формату документів і термінів їхньої розробки, узгодження і затвердження.

Регламентація. Результати всіх проведених робіт з бюджетування повинні бути формалізовані, тобто, закріплені в регламентних документах підприємства. Для цього всі етапи завершуються підготовкою відповідних Положень. З урахуванням специфіки підприємства перелік їх може відрізнятися.

До основних з них відносять:

· Положення про фінансову структуру

· Положення про облікову політику

· Положення про бюджети

· Положення про планування

· Положення про центри фінансової відповідальності (ЦФВ).

Виконання робіт із приведеного вище етапу здійснюють шляхом покрокових дій, зміст і порядок яких охарактеризовані нижче.

Серед різних статей бюджетів найскладнішими щодо їх визначення є витрати та розробка бюджетів витрат центрів відповідальності. Часто бюджети витрат підприємства формують на основі фактичних витрат за минулий рік. Методичним обґрунтуванням складання бюджетів витрат центрів відповідальності можуть бути нижченаведені.


Читайте також:

  1. A) правові і процесуальні основи судово-медичної експертизи
  2. I. Основные положения экономической теории.
  3. II Основна частина
  4. II Основна частина
  5. II Основна частина
  6. II. Основна частина
  7. II. Основна частина
  8. II. Основна частина ЗАНЯТТЯ
  9. II. Основні закономірності ходу і розгалуження судин великого і малого кіл кровообігу
  10. III. Етапи розробки програмного забезпечення
  11. Nom. sing. Gen. sing. Основа
  12. R – розрахунковий опір грунту основи, це такий тиск, при якому глибина зон пластичних деформацій (t) рівна 1/4b.




<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Складові бюджетування | Методика розрахунку

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:


 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.002 сек.