Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Розрахунки інтегрального показника конкурентоспроможності товару.

 
 

Індекси конкурентоспроможності за споживчими економічними параметрами (Jn, Je) дають змогу визначити інтегральний показник конкурентоспроможності виробу порівняно із зразком:

Якщо /К>1/, товар вважають більш конкурентоспроможним, якщо /К<1/ - поступається конкурентному, якщо /К=1/ - перебуває з ним на одному рівні. Безумовно, мета виробника – отримати К>1, цілеспрямовано збільшуючи Jn та зменшуючи Je.

Зрозуміло, що товари повинні відрізнятись за своїми параметрами, узагальнений перелік яких складається з:

· технічних (конструктивні, ергономічні, естетичні, екологічні);

· економічних (ціна товару, ціна споживання, витрати на транспортування, упаковку, наладку, технічне обслуговування, ремонт, пальне і т. д.);

· нормативних (визначають відповідність стандартам);

· політико-правових характеристик.

Крім цього, конкурентоспроможність визначається за такими показниками:

· термін доставки, умови оплати;

· наближеність продавців до покупців, зручність розрахунків.

 

КРОК 4.

Оцінка конкурентоспроможності.

Проводиться з урахуванням споживчих переваг на основі опитування споживачів або лабораторного тестування.

 

КРОК 5.

Розробка заходів щодо підвищення конкурентоспроможності або прийняття рішення про виробництво товару.

За результатом аналізу споживчих переваг можна визначити напрями підвищення конкурентоспроможності товару на ринку.

Визначення місця товару на ринку називається позиціюванням.

Позиціювання товару чи послуги тісно пов’язане із сегментацією, оскільки ті чи інші якості товару, необхідність тієї чи іншої послуги випливає з потреб певного сегмента споживачів.

Позиціювання можна проводити за:

· певними перевагами або характеристиками товару;

· специфічними потребами споживачів;

· порівнянням з товарами-конкурентами;

· іміджем фірми.

Позиціювання пов’язане з різними напрямами маркетингової діяльності: товарною, ціновою, збутовою, і, найтісніше, - із комунікативною політикою фірми.

Оцінка конкурентоспроможності при позиціюванні товару – чудовий орієнтир для розробки нових моделей.

 

Питання для самоконтролю:

 

1. Які чинники підштовхують підприємства до продуктових інновацій?

2. Які існують різновиди нових товарів?

3. З яких джерел розробники отримують ідеї нових продуктів?

4. Назвіть основні фактори, що впливають на успіх нового товару на ринку?

5. Назвіть основні види життєвих циклів товарів?

6. Яким чином можна управляти життєвим циклом продукту?

7. Що таке конкурентоспроможність продукту? Що впливає на цей показник?

8. З яких етапів складається процес оцінки конкурентоспроможності продукту?

9. Які плюси та мінуси має створення престижного бренду для виробника та споживача?

10. Що таке якість продукту в умовах ринку? Як її забезпечити та оцінити?

 

 


Читайте також:

  1. А. Розрахунки з використанням дистанційного банкінгу.
  2. АКТУАРНІ РОЗРАХУНКИ
  3. Актуарні розрахунки
  4. Аналіз конкурентоспроможності фірм Ж-Ж. Ламбена
  5. Аналіз методичних підходів до оцінки конкурентоспроможності фірми
  6. Безготівкові розрахунки
  7. Безготівкові розрахунки із застосуванням платіжних доручень, платіжних вимог-доручень, платіжних вимог
  8. Безготівкові розрахунки фізичних осіб розрахунковими чеками
  9. Безготівкові та готівкові розрахунки
  10. В. Розрахунки через Інтернет
  11. Вартість є однією з основних ознак товару. Щоб продати права на об'єкти інтелектуальної власності чи ви­користати їх у власному виробництві, необхідно визначити їхню вартість.
  12. Взаємні розрахунки між бюджетами.




Переглядів: 1304

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Визначення параметрів, що підлягають оцінюванню. | Цілі та етапи розробки маркетингової цінової політики.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.003 сек.