Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Автоматична локомотивна сигналізація

Пояснення. Автоматична локомотивна сигналізація безупинної дії (АЛСБ) являє собою сукупність колійних і локомотивних пристроїв, за допомогою яких здійснюється передача сигналів колійних світлофорів у кабіну локомотива. Для підвищення безпеки руху поїздів АЛСБ доповнюється автостопом і пристроями контролю швидкості і перевірки пильності машиніста. Крім перегонів, пристроями АЛСБ обладнуються головні шляхи станцій, а також приймально-відправні колії станцій, по яких передбачається безупинне пропускання потягів зі швидкістю 50 км/год і більше.

Для передачі сигнальних показань з колії на локомотив у системі АЛСБ використовуються коди числового кодового автоблокування. Формування числового коду здійснюється кодуючою апаратурою, яка складається з кодового колійного трансмітера КПТ і трансмітерного реле Т (рис. 15.). Сигнальний код у залежності від показання колійного світлофора вибирається схемою кодування. На ділянках з числовим кодовим автоблокування вибір кодового сигналу (КЖ, Ж, 3) здійснюється сигнальними реле Ж та 3 і вогневим реле О, що підключають трансмітерне реле Т до шайби 3 при зеленому, Ж при жовтому і КЖ при червоному вогнях колійного світлофора.

Реле Т комутує кодуюче коло обмотки трансформатора, при цьому в рейкову лінію надходять імпульси перемінного струму, що відповідають переданій кодовій комбінації.

Змінний струм, проходячи по рейкових нитках, створює навколо них перемінне магнітне поле, що замикається через сердечники прийомних котушок ПК локомотива і наводить у них ЄДС.

Імпульси струму далі проходять через смуговий фільтр Ф, що захищає прийомні пристрої від дії тягового струму і його гармонік, підсилюються підсилювачем У. Від посилених і випрямлених імпульсів струму працює імпульсне реле И підсилювача, що впливає на дешифратор Д. У дешифраторі лічильною групою реле визначається значимість коду, а сигнальними реле включається вогонь на локомотивному світлофорі. Дешифратор також керує приладами контролю швидкості і перевірки пильності машиніста.

Локомотивний світлофор має чотири сигнальних показання: зелений — при наближенні до колійного світлофора з зеленим вогнем і одержанні коду 3; жовтий — при наближенні до колійного світлофора з жовтим вогнем і одержанні коду Ж; жовтий з червоним — при наближенні до закритого колійного світлофора і одержанні коду КЖ; червоний -— після проїзду колійного світлофора з червоним вогнем, а також у всіх випадках після припинення прийому кодів КЖ.

Крім цих показань локомотивний світлофор має білий вогонь, що сигналізує про припинення дії АЛС при русі потяга по шляхах, не обладнаних пристроями для передачі сигналів АЛС, наприклад, по бічних некодованих коліях станцій. Включення білого вогню відбувається після припинення подачі кодів Ж чи 3.

Для попередження проїзду закритих сигналів чи відкритих світлофорів з перевищенням швидкості, пристрої АЛСБ доповнюються автостопом, а також пристроями контролю швидкості і перевірки пильності машиніста.

Пристроєм автостопа на локомотиві є електропневматичний клапан ЗПК, що керує гальмовою магістраллю ТМ.

Для включення автостопа повинно розімкнутися електричне коло дешифратора, по якій ЗПК нормально збуджений. Розмикання кола ЗПК відбувається в момент перевірки пильності машиніста і при перевищенні швидкості руху локомотива. Пильність машиніста перевіряється одноразово чи періодично. Одноразово пильність машиніста перевіряється при зміні вогню на локомотивному світлофорі (крім зміни будь-якого вогню на зелений) незалежно від швидкості руху потяга. Періодична перевірка пильності машиніста (через 30 - 40 с) включається при жовтому з червоним, червоному і зеленому вогнях локомотивного світлофора. При жовтому вогні локомотивного світлофора періодична перевірка пильності включається тільки при проходженні локомотива зі швидкістю вище швидкості Уж, значення якої для вантажних і пасажирських потягів установлюється наказом начальника залізниці.

В усіх випадках перевірки пильності машиніста включається попереджуючий свисток ЗПК. Якщо протягом 6-8 с машиніст не підтвердить свою пильність короткочасним натисканням рукоятки пильності РП, відбудеться автоматичне гальмування потяга. Після натискання РП відновлюється ланцюг порушення ЗПК і свисток виключається.

При проходженні по некодованих ділянках (на локомотивному світлофорі білий вогонь) є можливість збільшити періодичність натискання РП до 60-90 с.

Фактична швидкість проходження локомотива фіксується дискретно швидкостеміром СК, що має контакти 0-10, 0-20, 0- Vкж, 0- Vж. Під час стоянки всі контакти швидкостеміра замкнуті, а під час руху вони по черзі розмикаються при перевищенні відповідної швидкості. Швидкостемір має барабан із закріпленою на ньому швидкостемірною стрічкою, на якій переписувачами електромагнітів відзначаються моменти вимикання ЗПК, періоди горіння на локомотивному світлофорі жовтого, жовтого з червоним та червоного вогнів, фактична швидкість руху в кожній точці шляху.

Дані, зафіксовані на стрічці, є основою для аналізу виконання машиністом вимог безпеки руху. Обмеження швидкості пристроями АЛСБ передбачається при включенні жовтого з червоним і червоним вогнями і при подальшому проходженні з цими сигналами.

Припустима швидкість Vкж при жовтому з червоним вогнях, що є також і швидкістю прослідування колійного світлофора з жовтим вогнем (Vкж = Vж), установлюється виходячи з конкретних особливостей ділянки окремо для пасажирських і вантажних потягів (не більше 120 і не менше 50 км/год).

 

 

 

Швидкість проходження закритого колійного світлофора і швидкість подальшого проходження при червоному вогні локомотивного світлофора не повинні перевищувати 20 км/год. для всіх локомотивів.

При перевищенні зазначених швидкостей спрацьовує автостоп. Машиніст у цьому випадку натисканням рукоятки пильності РП не може запобігти автогальмуванню.

Оформлення розділу. Пояснити роботу пристроїв АЛСБ при прийомі заданого кодового сигналу і дію пристроїв контролю швидкості і перевірки пильності машиніста при заданій зміні кодових сигналів і подальшому проходженні локомотива.

 


Читайте також:

  1. АВТОМАТИЧНА КОМУТАЦІЯ В МЕРЕЖАХ ЕЛЕКТРОЗВ'ЯЗКУ
  2. Автоматична система сигналізації
  3. Автоматична система сигналізації
  4. Автоматична установка газового пожежогасіння
  5. Гіркова автоматична централізація (ГАЦ).
  6. Засоби виявлення пожежі та оповіщення про неї. Пожежна сигналізація.
  7. Міжстанційна сигналізація
  8. Охоронна сигналізація
  9. ПОЖЕЖНА СИГНАЛІЗАЦІЯ
  10. Пожежна сигналізація
  11. Пожежна сигналізація




Переглядів: 2315

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Наведені теоретичні положення можуть бути використані для розробки програм розрахунку і аналізу режимів роботи рейкових кіл. | Обладнання проміжної станції пристроями ЕЦ

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.08 сек.