Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



IV. Translate into English.

1. Нова Зеландія розташована в південно-західній частині Тихого океану. Вона складається з двох островів – Північного та Південного.

2. Населення Нової Зеландії переважно міські жителі. Три чверті населення живе на Північному острові, де найтепліший клімат, хоча Південний острів – найбільший з двох основних островів.

3. Оскільки Нова Зеландія протягом мільйонів років перебу­вала в ізоляції від інших масивів суші, на її території сформувалась унікальна екосисте­ма, яка включає таких представників флори і фауни, як нелітаючий птах ківі, а також чимало видів папороті.

4. Нова Зеландія – аграрно-промислова країна. Вона є експортером сиру, фруктів, м’яса, вовни та вина, а також морепродуктів, деревини та алюмінію.

5. Корінне населення Нової Зеландії, маорі, поселилось на її території в X ст., досі його частка в загальній чисельності населення становить близько 8 відсотків.

6. 6 лютого 1840 р. в селищі на річці Вайтанга між групою маорійських племен і урядом Англії було підписано нерівноправний договір про встановлення британського суверенітету над Новою Зеландією.

 

Grammar Exercises

 

I. Change the following from direct speech into indirect speech, using the verbs in brackets.

1. Mary said to me, “New Zealand has been inhabited since at least 1000 A.D. by Polynesian Maoris.” (to assure)

2. The student said, “The oldest examples of Maori art are ornamental bone carvings, and rock paintings depicting people, boats, animals, and the moa bird.” (to reply)

3. The teacher said to us, “A Maori written language was created in the early 19th century on the basis of the Latin alphabet.” (to inform)

4. Nick asked, “Is New Zealand literature developing in the English language?” (to want to know)

5. She asked the tutor, “Must I write a report on New Zealand’s history?” (to inquire)

6. The lecturer said, “Get information from “A History of New Zealand” written by K. Sinclair.” (to recommend)

7. The teacher said to the students, “Don’t look into your notebooks while speaking about the geographical position of New Zealand.” (to forbid)

8. The professor said, “Two students of our group were awarded prizes for their library-research papers on New Zealand’s medicine and public health.” (to announce)

9. Allen said, “It’s time to turn back to the text “New Zealand” and questions on it.” (to remind)

10. The students said to the teacher, “This text on New Zealand’s culture was very difficult. Please, give us some time to review.” (to state, to beg)


Читайте також:

  1. A) Read the words describing the qualities required for the legal profession and translate them into Russian. Use a dictionary.
  2. B) Make up sentences with the word-groups you have translated.
  3. B) Translate the description of the father's walk.
  4. B. Read and translate the dialogue.
  5. B. Read and translate the text.
  6. B. Read and translate the text.
  7. B. Read and translate the text.
  8. B. Read and translate the text.
  9. B. Read and translate the text.
  10. B. Translate into Russian paying attention to the modals verbs. Identify the meanings of these modal verbs.
  11. C. Read and translate the text.
  12. C. Read and translate the text.




Переглядів: 346

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Vocabulary and Speech Exercises | Пивоваров Иван Владимирович

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.011 сек.