МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
||||||||
IV. Translate into English.1. Нова Зеландія розташована в південно-західній частині Тихого океану. Вона складається з двох островів – Північного та Південного. 2. Населення Нової Зеландії переважно міські жителі. Три чверті населення живе на Північному острові, де найтепліший клімат, хоча Південний острів – найбільший з двох основних островів. 3. Оскільки Нова Зеландія протягом мільйонів років перебувала в ізоляції від інших масивів суші, на її території сформувалась унікальна екосистема, яка включає таких представників флори і фауни, як нелітаючий птах ківі, а також чимало видів папороті. 4. Нова Зеландія – аграрно-промислова країна. Вона є експортером сиру, фруктів, м’яса, вовни та вина, а також морепродуктів, деревини та алюмінію. 5. Корінне населення Нової Зеландії, маорі, поселилось на її території в X ст., досі його частка в загальній чисельності населення становить близько 8 відсотків. 6. 6 лютого 1840 р. в селищі на річці Вайтанга між групою маорійських племен і урядом Англії було підписано нерівноправний договір про встановлення британського суверенітету над Новою Зеландією.
Grammar Exercises
I. Change the following from direct speech into indirect speech, using the verbs in brackets. 1. Mary said to me, “New Zealand has been inhabited since at least 1000 A.D. by Polynesian Maoris.” (to assure) 2. The student said, “The oldest examples of Maori art are ornamental bone carvings, and rock paintings depicting people, boats, animals, and the moa bird.” (to reply) 3. The teacher said to us, “A Maori written language was created in the early 19th century on the basis of the Latin alphabet.” (to inform) 4. Nick asked, “Is New Zealand literature developing in the English language?” (to want to know) 5. She asked the tutor, “Must I write a report on New Zealand’s history?” (to inquire) 6. The lecturer said, “Get information from “A History of New Zealand” written by K. Sinclair.” (to recommend) 7. The teacher said to the students, “Don’t look into your notebooks while speaking about the geographical position of New Zealand.” (to forbid) 8. The professor said, “Two students of our group were awarded prizes for their library-research papers on New Zealand’s medicine and public health.” (to announce) 9. Allen said, “It’s time to turn back to the text “New Zealand” and questions on it.” (to remind) 10. The students said to the teacher, “This text on New Zealand’s culture was very difficult. Please, give us some time to review.” (to state, to beg) Читайте також:
|
|||||||||
|