Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Схема даних БД «Школа»

 

Перейдемо в головне вікно БД і на стрічці обираємо Знаряддя бази даних і натискуватимемо кнопку Зв’язки .З'явиться відповідне вікно (рис.1.27). Якщо в процесі створення таблиць ми використовували Майстер підстановки, то Ms ACCESS самостійно встановить потрібні зв'язки між полями в таблицях. Розташування таблиць у вікні може бути інше. Ви можете для зручності порівняння з малюнком перетягнути їх, вхопившись за заголовок таблиці. Якщо на вашій схемі з'явилося менше 6 таблиць, то решта таблиць потрібно додати. Натискуйте праву кнопку миші усередині вікна схеми даних і виберіть команду Додати. Якщо ж у вас з'явилися зайві таблиці з іменами Класс1 або Викладає3, то їх потрібно видалити, оскільки вони не дадуть нам побудувати запити. Для видалення зайвої таблиці, потрібно спочатку видалити зв'язки, які у неї є з іншими таблицями. Натискуємо праву кнопку миші на лінії зв'язку і вибираємо команду Видалити. Якщо ж між таблицями немає ліній зв'язку, то ви не використали майстер підстановки. Зв'язки можна встановити і у вікні Схема даних. Виділимо потрібне поле в потрібній таблиці і перетягуємо його на іншу таблицю.

Рис. 1.27

Тепер змінимо властивості зв'язків в БД. Поглянемо на рис. 1.1. Там на стрілках стоять значки 1 і ¥. Такі ж значки потрібно встановити і в схемі даних.

Для цього:

1. На кожній лінії зв'язку натискуємо праву кнопку миші і вибираємо команду Змінити зв'язок (рис. 1.28)

Рис. 1.28 Рис. 1.29

Рис. 1.30

2. У вікні (мал. 1.29), що з'явилося, ставимо прапорець Забезпечення цілісності даних і тиснемо ОК.

3. Отримуємо результат (мал. 1.30) - в одному класі вчиться багато учнів.

Та таблиця, біля якої стоїть 1, вважається головною, оскільки вона зв'язується по ключовому полю, яке в ній не повторюється. Таблиця із знаком ¥ називається підпорядкованою. У головній таблиці ми не можемо видалити запис, поки в підлеглій таблиці є хоч один запис з таким значенням.

Аналогічним чином встановлюємо всі властивості зв'язків між таблицями, окрім зв'язку Вчитель – Клас. Хоча в одному класі може бути лише один класний керівник, і один вчитель може бути класним керівником теж лише в одному класі, цей тип зв'язку між таблицям Вчитель і Клас ми встановити не можемо, оскільки є ще і вчителі-предметники. Тому не може бути збігу кількості записів в таблицях Клас і Вчитель.

В результаті повинна вийти така картинка (рис. 1.31):

Рис.1.31

Всю основну роботу по проектуванню і створенню таблиць БД «Школа» ми зробили, а заповнювати таблиці можна у міру наявності вільного часу!


Читайте також:

  1. Git виконує перевірку цілісності даних
  2. IV. Загальна схема поточного і підсумкового контролю та оцінювання знань студентів
  3. А). Схема с подвижным электродом-инструментом
  4. Автоматизований банк даних (АБД).
  5. Адреси даних. Вказівники.
  6. Аксіоматика простих типів даних
  7. Аксіоматика структурних і складних типів даних. Структурні типи даних.
  8. Аналіз вихідних даних і постановка задач на курсове проектування
  9. Аналіз даних засобами Excel
  10. Аналіз паралельного інтерейсу з DSP-процесорами: запис даних в ЦАП, що під’єднаний до адресного простору пам’яті
  11. Аналіз паралельного інтерфейсу з DSP-процесорами: читання даних з АЦП, що під’єднаний до адресного простору пам’яті
  12. Аналіз статистичних даних про склад та плинність кадрів, які обіймали керівні




Переглядів: 1279

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Створення таблиць БД «Школа» і зв'язків між ними | Створення форм

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.012 сек.