МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
||||||||||||||||||||||
ЯК ЗНАЙТИ ПОТРІБНУ ІНФОРМАЦІЮ?ОСОБЛИВОСТІ САМОСТІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ СТУДЕНТІВ ДО СЕМІНАРСЬКИХ ЗАНЯТЬ САМОСТІЙНА РОБОТА СТУДЕНТА САМОСТІЙНА РОБОТА СТУДЕНТА – одна з основних форм навчального процесу в сучасній вищий школі., головний засіб опанування програмного матеріалу і практичних навичок. СЕМІНАР- від латинського «розсадник», а в буквальному розумінні – поширення знань шляхом усних виступів і обговорень. На семінарах студенти повинні розширювати, поглиблювати і зміцнювати набуті знання під час лекцій і під час самостійної роботи; накопичувати у пам’яті нові факти, положення, вчаитися критично аналізувати документи і матеріали, набувати навиків публічних виступів, ведення полеміки, обстоювати власні погляди, виробляти уміння користуватися науковою термінологією й поняттями. Починати пошук необхідно з останніх видань літератури. А потім поступово розширювати його масштаби, використовуючи посилання на інші джерела. Для найшвидшого подолання труднощів, які постають перед Вами під час самостійної роботи при вивченні історії України, раджу користуватися спеціальними виданнями, в яких пояснюються основні терміни, поняття, визначення, концепції, явища. Доповідь, яку планується виголосити на семінарі, має відповідати таким вимогам: 1)методологічно правильно і повно розкрити зміст вибраного питання; 2)показати самостійну роботу над історичними джерелами та літературою; 3)продемонструвати вміння планувати чітко все те, що вивчається, й зрозуміло формулювати головні питання доповіді.
Треба дібрати інформацію з різних джерел, щоб ознайомитися з різними поглядами. 1. Почати слід з підручника. 2. Наступним етапом є робота в бібліотеці. Як вести пошук у бібліотеці?(використовуйте алфавітний чи предметний каталог). 3. Джерела з навколишнього світу: а) запросити гостя – можна дуже вдало використати словесну історію; б) провести інтерв’ю з очевидцем.
ПЛАН СЕМІНАРСЬКИХ ЗАНЯТЬ
ЛІТЕРАТУРА: 1. ІСТОРІЯ УКРАЇНИ. Навчально – методичний посібник для семінарських занять/ За редакцією Литвина В. М.
Читайте також:
|
|||||||||||||||||||||||
|