![]()
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
||||||||||||||||||||||
ЯК ЗНАЙТИ ПОТРІБНУ ІНФОРМАЦІЮ?ОСОБЛИВОСТІ САМОСТІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ СТУДЕНТІВ ДО СЕМІНАРСЬКИХ ЗАНЯТЬ САМОСТІЙНА РОБОТА СТУДЕНТА САМОСТІЙНА РОБОТА СТУДЕНТА – одна з основних форм навчального процесу в сучасній вищий школі., головний засіб опанування програмного матеріалу і практичних навичок. СЕМІНАР- від латинського «розсадник», а в буквальному розумінні – поширення знань шляхом усних виступів і обговорень. На семінарах студенти повинні розширювати, поглиблювати і зміцнювати набуті знання під час лекцій і під час самостійної роботи; накопичувати у пам’яті нові факти, положення, вчаитися критично аналізувати документи і матеріали, набувати навиків публічних виступів, ведення полеміки, обстоювати власні погляди, виробляти уміння користуватися науковою термінологією й поняттями. Починати пошук необхідно з останніх видань літератури. А потім поступово розширювати його масштаби, використовуючи посилання на інші джерела. Для найшвидшого подолання труднощів, які постають перед Вами під час самостійної роботи при вивченні історії України, раджу користуватися спеціальними виданнями, в яких пояснюються основні терміни, поняття, визначення, концепції, явища. Доповідь, яку планується виголосити на семінарі, має відповідати таким вимогам: 1)методологічно правильно і повно розкрити зміст вибраного питання; 2)показати самостійну роботу над історичними джерелами та літературою; 3)продемонструвати вміння планувати чітко все те, що вивчається, й зрозуміло формулювати головні питання доповіді.
Треба дібрати інформацію з різних джерел, щоб ознайомитися з різними поглядами. 1. Почати слід з підручника. 2. Наступним етапом є робота в бібліотеці. Як вести пошук у бібліотеці?(використовуйте алфавітний чи предметний каталог). 3. Джерела з навколишнього світу: а) запросити гостя – можна дуже вдало використати словесну історію; б) провести інтерв’ю з очевидцем.
ПЛАН СЕМІНАРСЬКИХ ЗАНЯТЬ
ЛІТЕРАТУРА: 1. ІСТОРІЯ УКРАЇНИ. Навчально – методичний посібник для семінарських занять/ За редакцією Литвина В. М.
Читайте також:
|
|||||||||||||||||||||||
|