Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Як знайти роздрібну ціну через обсяги реалізації та витрати обігу ?

Як знайти гуртову ціну посередника через обсяги реалізації та витрати обігу ?

Як знайти рентабельність продукції?

Як знайти рентабельність продаж?

Як знайти рівень витрат ?

де Q – обсяг реалізації

де V = Ц *Q

 

ІІІ. Структурно-логічні схеми

 

 

Собівартість Прибуток Акцизний збір Податок на додану вартість Націнка посередника Торговельна надбавка
Ціна підприємства      
Відпускна ціна виробника
Відпускна ціна посередника
Роздрібна ціна  

 

Рис. 1. Поелементний склад ціни

 

ІV. Тести для самоперевірки знань

1. Відпускною називається ціна, за якою продукція реалізується:

А. Населенню. Б. Виробничому споживачу.

В. Усередині підприємства. Г. Усі відповіді правильні.

2. Квартирна плата — це ціна:

А. Вільна. Б. Регульована.

В. Фіксована. Г. Лімітна.

3. Ціна реалізації за своїм складом дорівнює ціні підприємства, якщо товар:

А. Підакцизний і реалізується безпосередньо виробником.

Б. Не підакцизний і реалізується через посередника.

В. Не підакцизний і реалізується безпосередньо виробником.

Г. Підакцизний і реалізується через посередника.

4. Трансфертною називається ціна, за якою продукція реалізується:

А. Між підрозділами підприємства.

Б. Посередницькими організаціями.

В. Транспортними підприємствами.

Г. У межах певної території.

5. Термін «франко» показує:

А. Частку в ціні транспортних витрат покупця.

Б. Частку в ціні транспортних витрат продавця.

В. Пункт, до якого транспортні витрати бере на себе продавець.

Г. Пункт, до якого транспортні витрати бере на себе покупець.

6. Заставна — це ціна продукції:

А. Сільськогосподарського призначення.

Б. Будівельної організації.

В. Що реалізується на аукціонах.

Г. Яка підлягає поверненню.

7. Розподільча функція ціни реалізується за рахунок включення до її складу:

А. Посередницьких надбавок. Б. ПДВ.

В. Прибутку. Г. Торгових знижок.

8. Стимулююча функція ціни для виробника нової продукції в основному проявляється через:

А. Встановлення в ціні більш високого рівня прибутку.

Б. Збільшення самої ціни.

В. Зменшення ставки ПДВ.

Г. Збільшення ставки акцизного збору.

9. Стимулююча функція ціни для споживача проявляється у:

А. Зниженні рівня рентабельності.

Б. Випереджувальному збільшенні ціни над якістю продукції.

В. Зниженні споживчих властивостей товару.

Г. Зниженні ціни в розрахунку на одиницю споживчої властивості товару.


Читайте також:

  1. II. Основні закономірності ходу і розгалуження судин великого і малого кіл кровообігу
  2. Автоматизація водорозподілу на відкритих зрошувальних системах. Методи керування водорозподілом. Вимірювання рівня води. Вимірювання витрати.
  3. Автоматичне регулювання витрати помпових станцій
  4. Акустичний контроль приміщень через засоби телефонного зв'язку
  5. Акції вільного чи обмеженого обігу
  6. Альтернативна вартість і незворотні витрати
  7. Альтернативність у реалізації стратегії розвитку підприємства
  8. АНАЛІЗ ВИРОБНИЦТВА ТА РЕАЛІЗАЦІЇ ПРОДУКЦІЇ
  9. Аналіз впливу факторів на зміну сумми гуртової реалізації
  10. Аналіз комплексних статей витрат: витрат на утримання та експлуатацію устаткуван­ня, цехові, загальногосподарські, поза виробничі витрати.
  11. Аналіз обсягу пропозиції і реалізації послуг туристського підприємства
  12. Аналіз ризику через моделювання.




Переглядів: 743

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Як знайти рівень торговельної надбавки ? | Тема. ПОЛІТИКА ЦІН У ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.003 сек.