Як знайти роздрібну ціну через обсяги реалізації та витрати обігу ?
Як знайти гуртову ціну посередника через обсяги реалізації та витрати обігу ?
Як знайти рентабельність продукції?
Як знайти рентабельність продаж?
Як знайти рівень витрат ?
де Q – обсяг реалізації
де V = Ц *Q
ІІІ. Структурно-логічні схеми
Собівартість
| Прибуток
| Акцизний збір
| Податок на додану вартість
| Націнка посередника
| Торговельна надбавка
| Ціна підприємства
|
|
|
| Відпускна ціна виробника
| Відпускна ціна посередника
| Роздрібна ціна
|
|
Рис. 1. Поелементний склад ціни
ІV. Тести для самоперевірки знань
1. Відпускною називається ціна, за якою продукція реалізується:
А. Населенню. Б. Виробничому споживачу.
В. Усередині підприємства. Г. Усі відповіді правильні.
2. Квартирна плата — це ціна:
А. Вільна. Б. Регульована.
В. Фіксована. Г. Лімітна.
3. Ціна реалізації за своїм складом дорівнює ціні підприємства, якщо товар:
А. Підакцизний і реалізується безпосередньо виробником.
Б. Не підакцизний і реалізується через посередника.
В. Не підакцизний і реалізується безпосередньо виробником.
Г. Підакцизний і реалізується через посередника.
4. Трансфертною називається ціна, за якою продукція реалізується:
А. Між підрозділами підприємства.
Б. Посередницькими організаціями.
В. Транспортними підприємствами.
Г. У межах певної території.
5. Термін «франко» показує:
А. Частку в ціні транспортних витрат покупця.
Б. Частку в ціні транспортних витрат продавця.
В. Пункт, до якого транспортні витрати бере на себе продавець.
Г. Пункт, до якого транспортні витрати бере на себе покупець.
6. Заставна — це ціна продукції:
А. Сільськогосподарського призначення.
Б. Будівельної організації.
В. Що реалізується на аукціонах.
Г. Яка підлягає поверненню.
7. Розподільча функція ціни реалізується за рахунок включення до її складу:
А. Посередницьких надбавок. Б. ПДВ.
В. Прибутку. Г. Торгових знижок.
8. Стимулююча функція ціни для виробника нової продукції в основному проявляється через:
А. Встановлення в ціні більш високого рівня прибутку.
Б. Збільшення самої ціни.
В. Зменшення ставки ПДВ.
Г. Збільшення ставки акцизного збору.
9. Стимулююча функція ціни для споживача проявляється у:
А. Зниженні рівня рентабельності.
Б. Випереджувальному збільшенні ціни над якістю продукції.
В. Зниженні споживчих властивостей товару.
Г. Зниженні ціни в розрахунку на одиницю споживчої властивості товару.
Читайте також: - II. Основні закономірності ходу і розгалуження судин великого і малого кіл кровообігу
- Автоматизація водорозподілу на відкритих зрошувальних системах. Методи керування водорозподілом. Вимірювання рівня води. Вимірювання витрати.
- Автоматичне регулювання витрати помпових станцій
- Акустичний контроль приміщень через засоби телефонного зв'язку
- Акції вільного чи обмеженого обігу
- Альтернативна вартість і незворотні витрати
- Альтернативність у реалізації стратегії розвитку підприємства
- АНАЛІЗ ВИРОБНИЦТВА ТА РЕАЛІЗАЦІЇ ПРОДУКЦІЇ
- Аналіз впливу факторів на зміну сумми гуртової реалізації
- Аналіз комплексних статей витрат: витрат на утримання та експлуатацію устаткування, цехові, загальногосподарські, поза виробничі витрати.
- Аналіз обсягу пропозиції і реалізації послуг туристського підприємства
- Аналіз ризику через моделювання.
Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:
|
|