Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






ТЕМА 4 – 5: УКРАЇНА В УМОВАХ НЕПУ. РАДЯНСЬКА МОДЕРНІЗАЦІЯ УКРАЇНИ.

САМОСТІЙНА РОБОТА № 5 – 7.

НАШ КРАЙ В ІСТОРИЧНИХ ПОДІЯХ.

САМОСТІЙНА РОБОТА № 4

Варіант завдання.

ТЕМА 2 - 3: УКРАЇНСЬКА НАЦІОНАЛЬНО-ДЕМОКРАТИЧНА РЕВОЛЮЦІЯ. 1917-1920РР. УКРАЇНА У БОРОТЬБІ ЗА ЗБЕРЕЖЕННЯ НАЦІОНАЛЬНОЇ НЕЗАЛЕЖНОСТІ 1918- 1920 рр.

ТЕМА 1: ПРЕДМЕТ І ЗАВДАННЯ КУРСУ. ПЕРІОДИЗАЦІЯ ІСТОРІЇ.

САМОСТІЙНА РОБОТА № 1 - 3

 

 

Історія

Совість

Творчість

Об’єктивність

Реалістичність

Інформація

Яв історії

 

1. ПЕРІОДИЗАЦІЯ ІСТОРІЇ – це одне з проблематичних питань сучасної української науки. Заповніть таблицю.

Дата Періодизація радянських часів За М. Грушевським Сучасна

 

ЛІТЕРАТУРА:

 

1. Наочний посібник: історія України. 10 – 11 клас. / Гісем О., Мартинюк О. - К., Х., 2003.

 

2. Дати відповідь на питання.

Що вам відомо про легіон Українських січових стрільців

 

3. Проаналізуйте Універсали Центральної Ради, результати запишіть до таблиці.

Завдання 1 Універсал 2 Універсал 3 Універсал 4 Універсал
Зв’язки з Росією          
Політичні ідеї (права, уряд, територія)          
Економічні ідеї            
Соціальні ідеї (робочий день)            
Юридичні ідеї          

 

 

 

ЗАВДАННЯ 1: Систематизуйте інформацію в таблиці.

Національно-визвольне змагання в Україні поч. ХХ ст.

Характеристика Центральна Рада Гетьманат Директорія
Дата      
Керівники          
Головні ідеї        
Міжнародні зв’язки          
Хто підтримував        
Чого досягли   Чого не досягли      
Причини поразок          

ЗАВДАННЯ 2. Оберіть один з наведених варіантів завдань. По мірі вивчення матеріалу робіть оцінку діяльності історичного діяча чи особи.

Список історичних осіб: Грушевський М., Міхновський М., Дорошенко Дмитро, Скоропадський Павло, Єфремов Сергій, Петлюра Симон, Винниченко Володимир, Петрушевич Євген, Шумський Олександр, Скрипник Микола, Липківський Василь, Коновалець Євген, Шептицький Андрій, Бандера Степан, Жуков Георгій, Ковпак Сидір, Кожедуб Іван, Руднєв Степан, Рибалко Павло, Стецько Ярослав, Шухевич Роман(Тарас Чупринка), Хрущов Микита, Коротченко Дем’ян, Довженко Олександр, Королев Сергій, Шелест Петро, Кравчук Леонід, Кучма Леонід, Литвин Володимир, Мороз Олександр, Симоненко Петро, Чорновіл В’ячеслав, Тимошенко Юлія, Ющенко Віктор, Янукович Віктор.

 

 

Дайте оцінку історичного діяча за таблицею.

Запитання Ім’я
1. Роки правління, родинні зв’язки  
2. Основні напрямки державної політики  
3. Які особисті якості(риси характеру) мав?  
4. Які наслідки для українських земель мала діяльність?  

 

2 варіант завдання.

Доберіть запитання для інтерв’ю з політичною особою. Особливо акцентуйте увагу на її політичних поглядах та діяльності, яка пов’язана з подіями на території України ХХст.

 

ЗАВДАННЯ: Знайди відповіді на питання, користуйся літературою з краєзнавства.

Встановлення радянської влади в нашому краї.

Перші п’ятирічки і наше місто, індустріалізація промисловості.

Всенародна боротьба в тилу фашистських загарбників в Шосткінському районі і Сумській області. Ковпак С. А. – герой народної війни проти фашистських загарбників.

Шосткінський технікум в роки війни.

Наш край в 50 – 70-ті роки.

 

 

ЗАВДАННЯ 1: Причини і наслідки голоду 1921 – 1923рр.

 

ЗАВДАННЯ 2. Найважливішим елементом у пропагандистській роботі більшовиків були гасла. Придумайте гасла до наведених тем(за власним вибором), які могли б стати інструментом більшовицької агітації, і доведіть їх значущість.

Список тем:

 

1. Антицерковна політика. 3. Політика українізації.

 

2. Ліквідація неписемності. 4. Розстріляне відродження.

 

 

ЗАВДАННЯ 3. Складіть порівняльну таблицю:

Питання для порівняння «воєнний комунізм» неп
1. Мета впровадження    
2. Основні заходи    
3. Результати і наслідки    

 

 

ЗАВДАННЯ 4. Виберіть одну з двох тем і напишіть есе.

 

1. «Серп і молот – смерть і голод» - так описують 1930-ті роки в Україні.

а) Поясніть значення цих слів; чи правильно, на вашу думку, описують ці часи?

б) Поясніть, чому так думаєте, враховуючи, що відбулося із селянством, УАПЦ та інтелігенцією в 1930-х роках.

 

2. Уявіть, що живите у Львові в 1930-х роках і хочете пояснити своїй сім ї в Канаді, що таке організації УВО та ОУН. Пояснення викладіть у формі листа.

а) Поясніть, яку роль відігравали ці організації в українській історії;

б) поясніть різницю між ними;

в) чи були ці організації корисні для України, поясніть свою відповідь.

 

 

ТЕМА 6: УКРАЇНА В РОКИ ДРУГОЇ СВІТОВОЇ ВІЙНИ І В РОКИ ВЕЛИКОЇ ВІТЧИЗНЯНОЇ ВІЙНИ.(1939 – 1945 рр.)

 

1. Систематизуйте інформацію в таблиці.

ОПІР ОКУПАНТАМ ПІД ЧАС ДРУГОЇ СВІТОВОЇ ВІЙНИ.

Характеристика Дата утворення Організатори боротьби Форми боротьби (проти кого) Причини створення Проведені акції Наслідки боротьби, досягнення
Українська Повстанська Армія              
Дивізія «Галичина»              
Комуністичний рух опору                

 


Читайте також:

  1. I. Україна з найдавніших часів до початку XX ст.
  2. А/. Верховна Рада України.
  3. Актуальні проблеми економічної безпеки України.
  4. Актуальність і завдання курсу безпека життєдіяльності. 1.1. Проблема безпеки людини в сучасних умовах.
  5. Аналіз та оцінка інвестування в умовах ризику. Якісні та кількісні методи оцінювання проектних ризиків.
  6. Аналітична робота в умовах кризи.
  7. Архаїчні культури на території України. Трипільська культура та її здобутки.
  8. АТ – одна з найбільш зручних форм колективного підприємства в умовах ринкової економіки. Першим АТ вважають створену у 1602 році Голандсько –Ост - Індську компанію.
  9. Б/. Президент України.
  10. Банківська система України. Правовий статус Національного Банку України
  11. Безпека в умовах кримінальної злочинності
  12. Безпека життєдіяльності людини в умовах натовпу




Переглядів: 638

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
ЯК ЗНАЙТИ ПОТРІБНУ ІНФОРМАЦІЮ? | ТЕМА 7: СУСПІЛЬНО-ПОЛІТИЧНИЙ І СОЦІАЛЬНИЙ РОЗВИТОК УКРАЇНИ В УМОВАХ РЕФОРМУВАННЯ ДЕРЖАВНОГО СОЦІАЛІЗМУ І КРИЗИ ТОТАЛІТАРНОЇ СИСТЕМИ.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.007 сек.