МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
ТЕМА 4 – 5: УКРАЇНА В УМОВАХ НЕПУ. РАДЯНСЬКА МОДЕРНІЗАЦІЯ УКРАЇНИ.САМОСТІЙНА РОБОТА № 5 – 7. НАШ КРАЙ В ІСТОРИЧНИХ ПОДІЯХ. САМОСТІЙНА РОБОТА № 4 Варіант завдання. ТЕМА 2 - 3: УКРАЇНСЬКА НАЦІОНАЛЬНО-ДЕМОКРАТИЧНА РЕВОЛЮЦІЯ. 1917-1920РР. УКРАЇНА У БОРОТЬБІ ЗА ЗБЕРЕЖЕННЯ НАЦІОНАЛЬНОЇ НЕЗАЛЕЖНОСТІ 1918- 1920 рр. ТЕМА 1: ПРЕДМЕТ І ЗАВДАННЯ КУРСУ. ПЕРІОДИЗАЦІЯ ІСТОРІЇ. САМОСТІЙНА РОБОТА № 1 - 3
Історія Совість Творчість Об’єктивність Реалістичність Інформація Яв історії
1. ПЕРІОДИЗАЦІЯ ІСТОРІЇ – це одне з проблематичних питань сучасної української науки. Заповніть таблицю.
ЛІТЕРАТУРА:
1. Наочний посібник: історія України. 10 – 11 клас. / Гісем О., Мартинюк О. - К., Х., 2003.
2. Дати відповідь на питання. Що вам відомо про легіон Українських січових стрільців
3. Проаналізуйте Універсали Центральної Ради, результати запишіть до таблиці.
ЗАВДАННЯ 1: Систематизуйте інформацію в таблиці. Національно-визвольне змагання в Україні поч. ХХ ст.
ЗАВДАННЯ 2. Оберіть один з наведених варіантів завдань. По мірі вивчення матеріалу робіть оцінку діяльності історичного діяча чи особи. Список історичних осіб: Грушевський М., Міхновський М., Дорошенко Дмитро, Скоропадський Павло, Єфремов Сергій, Петлюра Симон, Винниченко Володимир, Петрушевич Євген, Шумський Олександр, Скрипник Микола, Липківський Василь, Коновалець Євген, Шептицький Андрій, Бандера Степан, Жуков Георгій, Ковпак Сидір, Кожедуб Іван, Руднєв Степан, Рибалко Павло, Стецько Ярослав, Шухевич Роман(Тарас Чупринка), Хрущов Микита, Коротченко Дем’ян, Довженко Олександр, Королев Сергій, Шелест Петро, Кравчук Леонід, Кучма Леонід, Литвин Володимир, Мороз Олександр, Симоненко Петро, Чорновіл В’ячеслав, Тимошенко Юлія, Ющенко Віктор, Янукович Віктор.
Дайте оцінку історичного діяча за таблицею.
2 варіант завдання. Доберіть запитання для інтерв’ю з політичною особою. Особливо акцентуйте увагу на її політичних поглядах та діяльності, яка пов’язана з подіями на території України ХХст.
ЗАВДАННЯ: Знайди відповіді на питання, користуйся літературою з краєзнавства. Встановлення радянської влади в нашому краї. Перші п’ятирічки і наше місто, індустріалізація промисловості. Всенародна боротьба в тилу фашистських загарбників в Шосткінському районі і Сумській області. Ковпак С. А. – герой народної війни проти фашистських загарбників. Шосткінський технікум в роки війни. Наш край в 50 – 70-ті роки.
ЗАВДАННЯ 1: Причини і наслідки голоду 1921 – 1923рр.
ЗАВДАННЯ 2. Найважливішим елементом у пропагандистській роботі більшовиків були гасла. Придумайте гасла до наведених тем(за власним вибором), які могли б стати інструментом більшовицької агітації, і доведіть їх значущість. Список тем:
1. Антицерковна політика. 3. Політика українізації.
2. Ліквідація неписемності. 4. Розстріляне відродження.
ЗАВДАННЯ 3. Складіть порівняльну таблицю:
ЗАВДАННЯ 4. Виберіть одну з двох тем і напишіть есе.
1. «Серп і молот – смерть і голод» - так описують 1930-ті роки в Україні. а) Поясніть значення цих слів; чи правильно, на вашу думку, описують ці часи? б) Поясніть, чому так думаєте, враховуючи, що відбулося із селянством, УАПЦ та інтелігенцією в 1930-х роках.
2. Уявіть, що живите у Львові в 1930-х роках і хочете пояснити своїй сім ї в Канаді, що таке організації УВО та ОУН. Пояснення викладіть у формі листа. а) Поясніть, яку роль відігравали ці організації в українській історії; б) поясніть різницю між ними; в) чи були ці організації корисні для України, поясніть свою відповідь.
ТЕМА 6: УКРАЇНА В РОКИ ДРУГОЇ СВІТОВОЇ ВІЙНИ І В РОКИ ВЕЛИКОЇ ВІТЧИЗНЯНОЇ ВІЙНИ.(1939 – 1945 рр.)
1. Систематизуйте інформацію в таблиці. ОПІР ОКУПАНТАМ ПІД ЧАС ДРУГОЇ СВІТОВОЇ ВІЙНИ.
Читайте також:
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|