Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Розділи основної частини.

У розрахунково-пояснювальній записці мають бути висвітлені всі наведені нижче пункти завдання.

1. Аналіз первинних вихідних даних та розробка компонувальної схеми автомобіля:

1.1. Виходячи із призначення, проаналізувати та при необхідності уточнити вихідні дані для проектування;

1.2. Описати умови експлуатації автомобіля, що проектується;

1.3. Сформулювати основні вимоги, яким повинен відповідати автомобіль, що проектується;

1.4. Визначити основні масові параметри автомобіля (власну масу - m0 та повну масу - mа);

1.5. Розробити схему загального компонування автомобіля, що проектується;

1.6. Визначити розподіл навантаження на осі автомобіля (відповідно до заданого ступеня завантаженості);

1.7. Вибрати шини та їх кількість;

1.8. Визначитися з основними геометричними параметрами автомобіля (габаритні розміри - довжину, ширину, висоту, базу (бази), колію (колії)) та координати центра мас автомобіля по базі, а також висоту центра мас.

1.9. Накреслити (орієнтовно) компонувальну схему автомобіля (вид справа), позначивши на ній центр мас автомобіля та його координати, а також сили, що діють на нерухомий автомобіль, на горизонтальній поверхні.

2. Тяговий розрахунок автомобіля:

2.1. Уточнити вихідні дані для тягового розрахунку;

2.2. Визначити необхідну потужність двигуна, уточнити та обґрунтувати його тип, частотні параметри;

2.3. Виконати розрахунки та побудувати графіки швидкісної зовнішньої характеристики.

2.4. Вибрати та обґрунтувати тип трансмісії автомобіля. Для механічної ступінчастої трансмісії визначити кількість передач і передаточні числа коробки передач, роздаточної коробки, головної передачі.

У разі застосування трансмісій інших типів зміст пункту 2.4 погоджується з викладачем.


2.5. Розрахувати показники та побудувати графіки:

- силового балансу автомобіля

- динамічного фактору автомобіля;

- прискорення автомобіля;

- часу розгону;

- шляху розгону;

- балансу потужностей;

- лінійної витрати палива;

2.6. Розрахувати показники та побудувати характеристики:

- гальмових сил;

- гальмового шляху;

- стійкості від перекидання;

- стійкості від ковзання;

- керованості автомобіля;

- плавності ходу (за завданням).


Читайте також:

  1. Аварійно-рятувальні підрозділи Оперативно-рятувальної служби цивільного захисту, їх призначення і склад.
  2. Бухгалтерський облік витрат і доходів та визначення фінансового результату основної діяльності готелю
  3. В адміністративному праві виділяють загальну, особливу і спеціальну частини.
  4. В – Індивідуальні розділи курсу
  5. Взаємозв’язок основної мети підприємства за мотивації персоналу
  6. Визначення центру обертання провідної ланки або другий наслідок основної теореми зачеплення.
  7. ВИРОБНИЧІ ПІДРОЗДІЛИ АРХІВУ ТА ОСНОВНІ АРХІВНІ ТЕХНОЛОГІЇ
  8. Витрати, пов'язані з одержанням освіти, можна розділити на три групи
  9. Вправи на розуміння основної думки / точного розуміння тексту.
  10. Доповнення до основної організаційної структури
  11. Допоміжні підрозділи. Загальні вимоги до робіт
  12. Другий наслідок основної теореми зачеплення.




Переглядів: 355

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Організація виконання курсової роботи | Висновки.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.005 сек.