Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Существование и выносливость организма определяется самым слабым звеном в цепи его экологических потребностей, гласит закон __________, иллюстрация которого показана на рисунке.

а) толерантности В. Шелфорда; б)необходимого разнообразия; в) минимума Ю. Либиха; г) ограниченного роста.



Читайте також:

  1. A Letter Dear Sergei,
  2. A) Analyze the simple rhythm-units into three groups — monobeats (M), trochees (T) and dactyls (D).
  3. A) some, any, no.
  4. A. Before you listen, say when you visit another city, what do you enjoy/not enjoy doing?
  5. A. Make up short dialogues expressing your opinion, agreeing or disagreeing. Use the prompts given below.
  6. A. What do you know about the economy of Canada? Complete this file, use vertical prompts if necessary.
  7. A. When you meet someone for the first time, it is customary to introduce yourself.
  8. A. You will hear a manager interviewing a person for a job. Listen out for these verbs, and then use them to complete sentences 1-5.
  9. A.3.1. ЗБЛАЧХ третього типу, послідовний коректуючий пристрій відсутній.
  10. A.3.2. ЗБЛАЧХ третього типу, послідовний коректуючий пристрій диференціально-інтегруючого типу.
  11. A.3.3. ЗБЛАЧХ третього типу, послідовний коректуючий пристрій інтегро-диференціюючого типу.
  12. Act as a teacher in class, using the material from the lectures above.




Переглядів: 774

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
 | 

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.014 сек.