Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



ІІІ. Розумова розминка.

Після виконання домашніх завдань Ганнуся і Олесь вирішили відпочити і за допомогою комп’ютерної мережі, яка з’єднувала їхні комп’ютери, почали надсилати один одному цікаві завдання. А ви зможете їх виконати?

1. Граматична арифметика.

Липа + нота = тварина (антилопа)

Том + вата = зброя (автомат)

Риба + соки = фрукт (абрикос)

Вода + ринг = фрукт (виноград)

2. «Шостий – зайвий».

За граматичною ознакою слова об’єднані у невеликі групи, але одне з них - зайве:

ü Вовк, злий, лисиця, хвіст, весна, ластівка. (Злий, бо це не іменник.)

ü Мак, двір, слон, тигр, олень, клен. (Олень, бо це не односкладове слово.)

ü Олія, алея, яма, урок, осінь, вогонь. (Вогонь, бо це єдине з усіх слів, яке підлягає переносу.)

ü Калина, дорога, червоний, золотий, корова, собака. (Золотий, бо наголос не на другому складі, а на третьому.)

2. Ребуси.

(навчання) (граб)

 

(нерв) (ослін)

 

(халупа) (марево)

 

(кавун)

 


Читайте також:

  1. Затримка темпів психомоторного розвитку, розумова відсталість. Генетичні хвороби з ураженням ендокринної системи (ендокринопатії).
  2. ІІІ. Логічна розминка. Завдання від Мудрунчика
  3. Особливості розумової праці. Розумова і фізична працездатність дитини
  4. Особливості розумової праці. Розумова і фізична працездатність дитини
  5. Розумова відсталість
  6. РОЗУМОВА ВІДСТАЛІСТЬ (F-70 – F-79). ОЛІГОФРЕНІЇ (ВРОДЖЕНЕ СЛАБОУМСТВО).
  7. Термінологічно-цифрова розминка.
  8. Цифрова розминка.




Переглядів: 956

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
ІІ. Контроль, корекція та закріплення знань. | ІV. Повідомлення теми та мети уроку.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.012 сек.