Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Директ-костинг (direct-costing

 

Досить поширеними методами управління витратами, в основу яких покладено їх розподіл на постійні та змінні, є директ-костинг (DC).

Розрізняють простий та багатоступінчастий директ-костинг — метод калькулювання собівартості, за якого виконуються такі умови:

1. усі витрати поділяються на постійні та змінні;

2. постійні витрати відносять на фінансові результати (реалізовану

продукцію) в періоді їх здійснення і не розподіляються на окремі види

продукції;

3. на конкретний об'єкт витрат (вид продукції) відносять лише змінні (пропорційні витрати); пропорційні витрати у цьому контексті позначаються як «direct costs»;

4. запаси готової продукції на складі оцінюються тільки за змінними витратами.

В основі цього методу калькуляції лежить розрахунок суми покриття або маржинального прибутку (МГІ), за рахунок якого покриваються постійні витрати та формується прибуток підпри­ємства.

Маржинальний прибуток (сумо покриття) - різниця між виручкою від реалізації та змінними витратами на відпові­дний обсяг реалізації.

(+) чиста виручка від реалізації;

(-) змінні (пропорційні) витрати;

(=) сума покриття (МП);

(-) постійні витрати

(=) прибуток.

Прибуток (П) = g · (р - v) - F. (6.5)

Якщо підприємство здійснює виробництво та реалізацію кількох видів продукції, слід ураховувати такі особливості застосування DC:

· розраховується сума покриття на одиницю продукції кожного виду як різниця між оптовою ціною одиниці продукції та змінними витратами на одиницю (р- v);

· загальна сума покриття на окремий вид продукції — добуток суми покриття (пм) на одиницю продукції та кількості реалізованої продукції (МП =пм · g);

· змінні витрати на одиницю кожного виду продукції визначаються за даними управлінського обліку (у тому числі за результатами розподілу витрат).

Розрахунок суми покриття в розрізі окремих видів продукції дає змогу визначити рентабельність кожного з них та служить основою для розроблення виробничої програми підприємства.


Читайте також:

  1. Директ-костингу за умови багатопродуктового виробництва, грн.




Переглядів: 448

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Побудова графіка розсіювання га екстраполяція тренду. | Таргет- костинг (ТС)

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.003 сек.