Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Таргет- костинг (ТС)

 

Система ТС включає комплекс методів та інструментів з планування, контролю та менеджменту витрат на основі розрахунку цільових показників витрат

УПРАВЛІННЯ ВИТРАТАМИ НА ОСНОВІ ТАРГЕТ- КОСТИНГУ

1. Визначення цільових цін реалізації

— дослідження ситуації на ринку;

— бажані ціни реалізації з погляду споживачів;

— ціни на аналогічну продукцію конкурентів

2. Визначення цільового валового прибутку

— прогнозні оцінки обсягів реалізації,

— розрахунок планового показника рентабельності продажу

3. Розрахунок цільових показників витрат

ретроградна (зворотна) калькуляція

4. Розщеплення цільових витрат на окремі компоненти в розрізі окремих функціональних параметрів продукції

Є два методи розщеплення витрат: функціональний метод та компонентний. На практиці найчастіше використовується функціональний метод, за якого питання «Який обсяг витрат є допустимим для виробництва та реалізації продукту?» переходить у площину: «Які параметри має мати продукт, які функції та характеристики є найбільш суттєвими для споживачів?»

Система ТС сприяє досягненню таких цілей:

· зменшення рівня витрат;

· підвищення транспарентності використання ресурсів;

· оптимізація структури витрат;

· приведення у відповідність процесу виробництва до потреб ринку, споживачів;

· підвищення якості найважливіших параметрів продукції.

Тема 7. Зовнішні фінансові джерела санації підприємства

План вивчення теми

7.1. Фінансування санації за рахунок акціонерного (пайового) капіталу

7.2. Участь кредиторів у фінансовому оздоровленні боржника

7.3. Фінансова участь персоналу в санації підприємства

 

Методичні рекомендації

В процесі засвоєння знань з теми слід розуміти, що зовнішнє фінансування санації відбувається за умовмобілізації зовнішніх джерел санації підприємства шляхом:

· фінансування санації відбувається за рахунок акціонерного (пайового) капіталу;

· фінансування йде за рахунок кредиторів;

· фінансування здійснюється при участі персоналу.


Читайте також:

  1. Директ-костинг (direct-costing
  2. Директ-костингу за умови багатопродуктового виробництва, грн.




Переглядів: 436

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Директ-костинг (direct-costing | Фінансування санації за рахунок акціонерного (пайового) капіталу

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.001 сек.