МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Металознавство базується на основних положеннях фундаментальних дисциплін: фізики твердого тіла, фізичної хімії, електрохімії, кристалографії.Навчальна дисципліна «Металознавство». Коротка Історична довідка. Без металів не можливо уявити сучасний матеріальний рівень земної цивілізації. Прогрес промислового виробництва будь-якої держави у значній степені визначається виробництвом і раціональним використанням металів і сплавів. Метали і сплави на сьогоднішній день залишаються основними конструкційними матеріалами для машинобудування, транспорту, будівництва, хімічної промисловості й інших галузей господарства. У сучасній техніці використовують широкий асортимент металевих конструкційних матеріалів із різними властивостями. Металознавство – це наука, предметом якої є вивчення формоутворення структури, а отже і властивостей металевих матеріалів. Металознавство базується на основних положеннях фундаментальних дисциплін: фізики твердого тіла, фізичної хімії, електрохімії, кристалографії. Головне в металознавстві – це наукове, обґрунтоване визначення поводження металів, що застосовують у техніці. Правильний вибір металів впливає на конструкційне рішення виробів; форму і якість поверхні; спосіб виготовлення, з'єднання і монтажу; опір навантаженням; довговічність роботи; масу виробу і вартість. Незважаючи на велику кількість металів, провідна роль у виробництві конструкцій належить залізу. Причина настільки широкого його використання пояснюється: - високою концентрацією заліза в рудних копалинах (магнетит - 72,4% Fe; гематит – 70% Fe; бурий залізняк – 60%); - технологічністю переробки; - широкою різноманітністю механічних властивостей залізовуглецевих сплавів (низьковуглецева сталь - пластичний і в’язкий сплав; білі чавуни – високоміцний і стійкий до зносу). Історія розвитку металознавства складається з двох періодів. Перший період– історичний період накопичення знань (IY тисячоріччя до нашої ери - середина XIX століття нашої ери). Знання , отримані в цьому періоді розвитку науки про метали чоловік здобував випадково в результаті виконання робіт. Вони були не підтверджені на той момент дослідженнями та використанням приладів. Другий період – це період наукового розвитку металознавства ( середина XIX століття і до дійсного часу ). Протягом цього періоду були відкриті методи масового виробництва сталі. 1831 рік - П.П. Аносов уперше використав мікроскоп для дослідження структури сталі; 1860 рік - Сорбі і Видманштетт (зарубіжні вчені) використали мікроскоп для дослідження структури метеоритного заліза; 1868 рік - Д.К.Чернов визначив по кольорам розжарювання значення температур структурних перетворень у сталях і представив графічно у виді діаграми фазових переходів.
Читайте також:
|
||||||||
|