Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Counter arguments (key-words).

 

1. encourages passivity, no initiative, everything presented, requires no effort;

2. no choice, biased presentation, preconceived ideas;

3. poor quality, inadequate artistic presentation, bad taste, consumes time;

4. children exposed to violence, impossible to participate, cut off from the events on the screen;

5. summing up the discussion and closing the conference.

 

15. Study the phrases that may be used in closing a discussion:

 

And now it is time to sum up the discussion and suggest conclusions.

I’d like to summarize what has been said so far.

I would like to make a few remarks at the end of this discussion.

In conclusion, I would like to say that we seem to have covered a very complex area in a remarkably short space of time.

If I may sum up then, it seems that most of us think that … . Others argue that … .

Well, I think I must thank the speakers for their most interesting and most informative presentations.

I thank everyone present here today for being active in our discussion. And to conclude our today’s meeting I must say it has been stimulating and professionally rewarding. I declare the meeting closed. Thank you.

 

Closing the Discussion.

 

Chairman: There seem to be no more comments on Dr. Rundle’s paper. I think that’s all there is to say on the subject for the time being. In view of the late hour I declare the discussion closed. I would like to thank again Dr. Rundle for this excellent communication and the persuasive way in which he dealt with the question and comments. I appreciate very much the contributions by the other researchers. I think we’ve done a good job on making the problem clearer to us all. The discussion will no doubt help delineate our future work and stimulate further research. Thank you all.

 

XVIII. Respond to the following situation:

 

At a session that you are chairing different aspects of the problem you are well acquainted with have been discussed. Summarize the discussion emphasizing the importance of cooperation in the field. Close the session.

 

 


Читайте також:

  1. Agree or disagree with the following statements. Give your arguments to support your viewpoint.
  2. From their Russian counterparts? How does the English Articulation Basis affect these con sonants?
  3. Program Counter Architecture
  4. Try to develop the idea given. Agree or disagree. Give your arguments




Переглядів: 627

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Practice in pairs some mini-discussions using the following suggestions. Turn to the lists for necessary vocabulary. | BACKGROUND

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.004 сек.