МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Особливості запропонованого посібник.1. Перша частина – це скорочений курс радіоелектроніки, в якому описані основні положення, принципи підсилення та генерації електричних сигналів, особливості лінійних та нелінійних компонентів, методики аналізу пристроїв та ЕС за постійним струмом, в частотній та часовій областях, наведені спрощені структури типових систем формування та передачі інформації. Цей матеріал необхідно ретельно опрацювати, терміни та визначення розуміти, запам`ятати так, щоб при вивчені наступних розділів та і в подальшій роботі вільно користуватись ними (без натужного згадування) як ефективним інструментом. Досвід підтверджує, що попереднє засвоєння такого матеріалу дозволяє студентам з більшим розумінням сприймати та вивчати активні компоненти та елементарні функціональні пристрої, а в подальшому й ЕС. 2. В другій частині розглядаються структури, характеристики, параметри та основні схеми використання активних компонентів РЕА. Викладення матеріалу супроводжується демонстрацією діючих віртуальних моделей випрямлячів, обмежувачів амплітуди, схем зі спільним емітером, базою, колектором, ключових схем на біполярних і польових транзисторах, на оптоелектронних приладах та на аналогових інтегральних мікросхемах (ІМС). Для оволодіння такими схемами пропонується інтенсивна самостійна робота студентів з використанням технології MS/. 3. В третій частині описані основні характеристики, параметри, особливості побудови та принципові електричні схеми підсилювачів, генераторів незгасаючих електричних коливань, формувачів імпульсів. Вивчення елементарних функціональних пристроїв відбувається шляхом побудови схем та моделюванням в середовищі MS . Для того, щоб посібник був зрозумілим для студентів першого курсу, структури активних елементів, принципи їх дії та функціонування пристроїв описуються без застосування складного математичного апарату, на рівні, достатньому для сприйняття особливостей схемотехніки. Оволодіння матеріалом, поданим в трьох частинах, це подолання перших, але дуже важливих сходинок в радіоелектроніку, база для подальшого ґрунтовного вивчення спеціальних курсів («Матеріали, радіокомпоненти та мікроелектроніка», «Твердотіла електроніка», «Проектування та технологія ІМС», «Аналогова та цифрова схемотехніка», «Конструювання та виробництво РЕА» та ін.). Використання діючих віртуальних схем, поданих в посібнику, при викладенні лекційного матеріалу для демонстрації динамічних процесів перетворення електричних інформаційних сигналів дозволяє формувати та аналізувати осцилограми та екранах осцилографів, оцінювати амплітудно-частотні характеристики та ін. При цьому можливо проілюструвати вплив компонентів схеми на вихідні сигнали, підкреслити можливі помилки, скоригувати форму вихідних сигналів. На лекціях повністю виключається режим колективного читання підручника. Впровадження MS суттєво впливає на організацію та проведення лабораторних робіт. Традиційні дослідження електронних пристроїв за допомогою лабораторних стендів (з генераторами та осцилографами) доповнюються «монтажем», налагодженням та дослідженням моделей аналогічних пристроїв в середовищі « Multisim ». В ході курсового проектування за допомогою програми схемотех- нічного моделювання розраховуються, формуються в середовищі MS (« монтуються », налагоджуються та досліджуються) типові функціональні вузли радіоелектронної апаратури. На захист курсової роботи подаються діючі віртуальні моделі заданих вузлів та працююча модель всього мікроелектронного пристрою. Моделювання в середовищі MS суттєво змінює ставлення студентів до навчання: з`являються елементи гри, коли студенти одержують задоволення від того, що вміють безпомилково сформувати віртуальну схему і можуть добитись її функціонування. Таким чином, комп`ютеризація та інтенсивне використання технології MS дозволяють: поліпшити керованість пізнавальною діяльністю, зробивши її значно гнучкішою; відкрити фактично необмежені можливості для інтенсивної самостійної роботи студентів та перекласти на них відповідальність за формування конкурентоздатного фахівця. Спеціалісти радіоелектронного профілю з великим досвідом роботи по створенню та налагодженню апаратури при користуванні технологією MS захоплюються процесом і не помічають того, що працюють у віртуальному середовищі. Студенти, опанувавши таку технологію, використовують її впродовж всього навчання і таким чином набувають практичного досвіду та професійних навиків. Удосконалення організації навчального процесу, чому сприяє матеріал посібника, дозволить вирішувати задачі формування соціально цінної творчої особистості.
Читайте також:
|
||||||||
|