МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Водний транспортДля перевезення нафтогрузів використовуються суховантажні і наливні судна. Суховантажними судами вантаж перевозиться безпосередньо на палубі (в основному, в бочках). Нафтоналивні судна перевозять нафту і нафтопродукти в трюмах, а також в танках (баках), розміщених на палубі. Розрізняють такі типи нафтоналивних суден: • танкери морські та річкові; • баржі морські (ліхтери) і річкові. Танкер – це самохідне судно, корпус якого системою поздовжніх і поперечних перегородок розділений на відсіки. Розрізняють носовий (форпік), кормовий (ахтерпик) та вантажні відсіки (танки). Для запобігання потрапляння парів нафти і нафтопродуктів в господарські та машинне відділення вантажні танки відокремлені від носового і кормового відсіків спеціальними глухими відсіками (коффердама). Для збору продуктів випаровування нафтогрузів і регулювання тиску в танках на палубі танкера влаштована спеціальна газовідвідна система з дихальними клапанами. Всі вантажні танки з'єднані між собою трубопроводами, що проходять від насосного відділення по днищу танка. Крім того, вони обладнуються підігрівниками, установками для вентиляції та пропарювання танків, засобами пожежогасіння та ін. Річкові танкери в порівнянні з морськими мають відносно невелику вантажопідйомність. Баржі на відміну від танкерів не мають власних насосів. Морські баржі (ліхтери) зазвичай служать для перевезень нафти і нафтопродуктів, коли танкери не можуть підійти безпосередньо до причалів для навантаження-розвантаження. Їх вантажопідйомність становить 10000 т і більше. Річкові баржі служать для перевезення нафтопродуктів по внутрішніх водних шляхах. Тому їх корпус менш міцний, ніж у морських барж. Вони бувають самохідними і несамохідними. Останні переміщаються буксирами. До недоліків водного транспорту належать: • сезонність перевезень по річкових і частково морськими шляхами, що викликає необхідність створювати великі запаси нафтогрузів; • повільне просування вантажів (особливо вгору за течією річок); • неможливість повністю використовувати тоннаж судів при необхідності перекидання спеціальних нафтопродуктів в невеликих кількостях; • порожні рейси судів у зворотному напрямку. Читайте також:
|
||||||||
|