Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Залізничний транспорт

Транспортування енергоносіїв по залізниці проводиться в спеціальних цистернах або критих вагонах в тарі, (рис. 13.1).

 

 

Рис. 13.1. Цистерна для перевезення бензину та світлих нафтопродуктів

 

Розрізняють такі види цистерн: цистерни спеціального і цистерни з паровою сорочкою.

Цистерни спеціального призначення в основному призначені для перевезення високов'язких і високопарафіністих нафт і нафтопродуктів.

Цистерни з паровою сорочкою відрізняються від звичайних тим, що нижня частина у них забезпечена системою парового підігріву з площею поверхні нагрівання близько 40 м2. Цистерни-термоси призначені для перевезення підігрітих високов'язких нафтопродуктів; вони покриті тепловою ізоляцією, а всередині котла у них встановлений стаціонарний трубчастий підігрівач з поверхнею нагріву 34 м2.

Цистерни для скраплених газів розраховані на підвищений тиск (для пропану – 2 МПа, для бутану – 8 МПа). Об'єм котла сучасних цистерн становить від 54 до 162 м3, діаметр – до 3,2 м. В якості тари при перевезенні нафтогрузів в критих вагонах використовуються бочки (зазвичай 200 літрові) і бідони. У бочках транспортуються світлі нафтопродукти та олії, а в бідонах – мастила.

Перевагами залізничного транспорту є:

• можливість цілорічного здійснення перевезень;

• в одному складі (маршруті) можуть одночасно перевозитися різні вантажі;

• нафта і нафтопродукти можуть бути доставлені в будь-який пункт країни, що має залізничне сполучення;

• швидкість доставки вантажів залізницею приблизно в 2 рази вище, ніж річковим транспортом.

До недоліків залізничного транспорту належать:

• висока вартість прокладки залізниць;

• збільшення завантаження існуючих залізниць і як наслідок - можливі перебої в перевезенні інших масових вантажів;

• холостий пробіг цистерн від споживачів нафтогрузів до їх виробникам.

 


Читайте також:

  1. L2.T4. Транспортування рідких, твердих та газоподібних речовин.
  2. L2.T4/1.1. Засоби періодичного транспортування штучних матеріалів.
  3. L2.T4/1.2. Засоби безперервного транспортування матеріалів. Транспортери.
  4. Аварії і катастрофи на транспорті.
  5. Аварії на транспорті
  6. Аварії на транспорті
  7. Аварії на транспорті
  8. Аварії на транспорті.
  9. Автоматизація технологічних процесів і транспортні засоби.
  10. Автомобільний пасажирський транспорт – важлива складова єдиної транспортної системи держави
  11. Автомобільний транспорт
  12. Автомобільний транспорт




Переглядів: 492

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Переробка газів | Водний транспорт

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.014 сек.