ПОМІЧНИКИ У ДОМІ
Мета
Вчити поводженню з електроприладами; розібрати ситуації, коли хімічні речовини корисні, а коли шкідливі; з’ясувати причини пожежі і дії під час пожежі.
Результати навчання
Наприкінці заняття учні мають уміти:
продемонструвати правильне вимикання електроприладу; назвати причини пожежі; пояснити, чому не можна дітям користуватися хімічними речовинами; розказати, чому не можна самостійно вживати ліки.
Обладнання і матеріали
картки зі словами «ПРАЛЬНИЙ ПОРОШОК, ТУАЛЕТНЕ КАЧЕНЯ, РОЗЧИН ДЛЯ МИТТЯ СКЛА, ВІДБІЛЮВАЧ, ПОРОШОК ДЛЯ ЧИЩЕННЯ, ЛІКИ»; вирізані з паперу іскринки (за кількістю учнів); шолом рятувальника. Робочий зошит (с.40-41).
Що підготувати заздалегідь
Учням вдома обговорити з батьками, якими електроприладами їм можна користуватися . Підготувати інсценівку (див. текст у пункті Робота в групах). Орієнтовний план тренінгу
Стартове завдання
2 хв.
Робота в парах
4 хв.
Практична робота
3 хв.
Інформаційне повідомлення
6 хв.
Проблемна ситуація
4 хв.
Руханка
2 хв.
Робота в групах
10 хв.
Підсумкове завдання
4 хв.
Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google: