МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Стартові завдання ( повторити попередній матеріал і перейти до нового)1. Пригадати, що таке безпека і небезпека. - Сьогодні поговоримо про те, як бути вдома, щоб не потрапити в небезпечну ситуацію. 2. Назвати тему і завдання уроку.
Робота в парах (з’ясувати значення побутових приладів) Прочитати тексту підручнику на с.76. Назвати прилади, зображені на малюнку. Об’єднати дітей у пари. З’ясувати, які прилади є вдома. Висновок: у всіх вдома дуже багато побутових приладів – без них людині важко уявити своє життя. Практична робота (практично ознайомитися з будовою електроприладів) Прочитати текст у підручнику на с. 77. Розглянути малюнок електроприладу. Продемонструвати дітям будь-який електричний прилад, запропонувати показати вилку, штепсель, шнур, вимикач. Продемонструвати правильне вимикання електроприладу з розетки. Пояснити, що якщо тримати за шнур, він може обірватися, вдарить струмом. Виконати завдання перше в зошиті на с. 40. Інформаційне повідомлення (ознайомити з правилами користування електроприладами) Запитати, якими електроприладами батьки дозволяють користуватися. - А значить, вам слід знати дещо про електричний струм, щоб не сталося лиха. - Електричний струм приводить у дію всі електроприлади – він наш помічник. Але, якщо не знати правил поводження з електричним струмом, він може перетворитися на ворога. Якщо людину вдарить електричним струмом, це може дуже нашкодити здоров’ю. Тому давайте з’ясуємо, як же правильно користуватися електроприладами. Запропонуйте дітям об’єднатися в групи по 4 учні. Вчитель називає правило, діти обговорюють і намагаються його пояснити.
Виконати завдання друге в зошиті на с. 40. Записати правило: «Не торкайся електричних приладів мокрими руками!» Проблемна ситуація (з’ясувати небезпеку від хімічних речовин) Об’єднати дітей у чотири групи роздати аркуші з назвами хімічних речовин: ПРАЛЬНИЙ ПОРОШОК, ТУАЛЕТНЕ КАЧЕНЯ, РОЗЧИН ДЛЯ МИТТЯ СКЛА, ВІДБІЛЮВАЧ, ПОРОШОК ДЛЯ ЧИЩЕННЯ, ЛІКИ. - У побуті використовується дуже багато хімічних речовин. Назвіть, які ви знаєте. - Подумайте і викресліть ті хімічні засоби, якими ви не можете користуватися без дорослих. (Слід викреслити всі). Прочитати повідомлення на с. 78 підручника. Акцентувати увагу на те, що в разі потрапляння хімічних речовин на тіло чи в організм, слід одразу звернутися до дорослих або зателефонувати 103 (чи 112).
Руханка (виконати рухливі вправи) - Є у нас іще один помічник, який може бути небезпечним. Прочитати вірш у підручнику на с. 79. Вивчити його напам’ять, проговорюючи кілька разів і виконуючи під нього рухливі вправи.
Робота в групах (з’ясувати ситуації, що можуть призвести до пожежі) Показати заздалегідь підготовану інсценівку розмову Вогню і Рятувальника. Рятувальник: Я на виклик поспішу. Вогонь миттю загашу. Вогонь: Щось сказали ви мені? Сил не міряно в вогні. Там, де я пройду стіною, Лише попіл. Що б зі мною В силі мірятись могло? Рятувальник: Та ти ж світло і тепло. І не тільки, бо людина Не жила без тебе й днини. Вогонь: Так, даю смачну я їжу, Роблю воду гарячішу. Фабрики й заводи теж Мертві без вогню, авжеж. Рятувальник: Так що сердишся дарма – Без вогню радості нема.
- Подумайте, коли вогонь – друг, а коли ворог? Об’єднати дітей у групи. Прочитати повідомлення в підручнику на с. 79. Запропонувати дітям скласти правила, щоб вогонь не став ворогом.
Підсумкові завдання (закріпити отримані знання) 1. Прочитати корисні поради у підручнику на с.79. 2. Виконати завдання в зошиті на с. 41. 3. Роздати кожному іскринку. Запропонувати згадати правила, які вивчили на уроці, і скласти іскринки у шолом рятувальника, промовляючи в слух це правило. Читайте також:
|
||||||||
|