Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



II. Вивчення нового матеріалу.

1. Пояснення нового матеріалу на основі задачі.

Задача. Учні виїхали на екскурсію 26 травня о 7 год ранку, а поверну­лися 31 травня о 9 год вечора. Скільки часу вони пробули на екскурсії? 30 діб 21 год - 25 діб 7 год = 5 діб 14 год

2. Задача № 1031 розв'язується колективно із записом на дошці.

3. Задачу № 1032 розв'язати коментовано.

24 доби 9 год — 21 добу 18 год = 2 доби 15 год

III. Розвиток математичних знань.

1. Задачу № 1034 розв'язати усно "ланцюжком".

Один учень говорить, про що дізнаємося у першій дії, другий називає її і усно виконує обчислення і т.д. Останній учень називає відповідь. (Відповідь: 288м.)

2. Задача № 1035.

Спочатку вчитель пригадує з учнями, як розв'язували на попередньому уроці задачу 1025, і записує на дошці розв'язання задачі № 1025 виразом.

(30 • 36 + 40 • 4) : (36 + 4) = 31 (ц)

Після цього учні читають задачу № 1035 і з'ясовують, чим вона відріз­няється від задачі № 1025.

(Уданій задачі дано врожай з кожної ділянки, а в попередній — врожай­ність з гектара на кожній ділянці.) Тому вираз буде простіший.

(750 + 1230) : (22 + 33) = 1980 : 55 = 36 (ц)

3. Задачу № 1036 розв'язати колективно.

1) 8 • 5 = 40 (ц) — насіння одержали з 5 га поля; 40 ц = 4000 кг

2) 14000 : 4000 = 3 грн. 50 к.

IV. Підсумок уроку.

Учні виїхали на екскурсію 27 травня о 8 год ранку, а повернулися 28 травня о 3 год дня. Скільки часу тривала екскурсія? (1 добу 7 год.)


№ уроку_______ Дата_________

Тема. Тематичне опитування. Контрольна робота.

Мета. Перевірити вміння учнів розв'язувати задачі і знаходити значення виразів.

Варіант 1

1. Запиши, заповнюючи пропуски. (1 бал.)

55 міс. = o р. o міс. (4р. 7міс); 7 хв = o с (420 с)

200 хв = o год o хв; (2 год 20хв) 4 доби = o год (96 год).

2. Розв'яжи задачу. (1 бал.)

Першу листівку було надруковано в Лондоні у 1843 році. Скільки сто­літь і скільки років минуло від початку літочислення? (18 століть 43роки.)

3. Виконай обчислення. (1 бал.)

12 р. 3 міс. — 5 р. 8 міс. (6р. 7міс)

8 діб 13 год + 4 доби 18 год (13 діб 7 год)

7 год 18 хв — 2 год 45 хв. (4 год 33 хв)

4. Виконай дії. (1 бал.)

16338 : 42 • 23 (8947)

5. Розв'яжи задачу. (2 бали.)

Космічний корабель робить 2 витки навколо Землі за 3 год. Скільки годин рухався по орбіті космічний корабель, якщо він облетів Землю 16 разів? (24 год)

6. Розв'яжи задачу. (3 бали.)

Швидкість підводного човна на поверхні води на 8 км/год більша, ніж під водою. По поверхні води човен за 3 години пройшов відстань 96 км. Яку відстань пройде човен за 5 годин під водою? (120 км)

1. Розстав дужки так, щоб рівності були правильними. (2 бали.).

90 – 30 : 3 • 5 = 100 (90 – 30) : 3 · 5= 100)

90 – 30 : 3 • 5 = 88 (90 – 30 : (3 · 5)= 88)

8. Розв'яжи задачу. (2 бали.)

Гусениця повзе по стеблу рослини, висота якої 1 м. Вдень вона підні­мається на 4 дм, а вночі опускається на 3 дм. Через скільки днів гусениця буде на вершині стебла? (10 днів.)


Читайте також:

  1. Cтатистичне вивчення причин розлучень.
  2. II. Вивчення нового матеріалу
  3. II. Вивчення нового матеріалу
  4. II. Вивчення нового матеріалу
  5. II. Вивчення нового матеріалу.
  6. II. Вивчення нового матеріалу.
  7. II. Вивчення нового матеріалу.
  8. II. Вивчення нового матеріалу.
  9. II. Вивчення нового матеріалу.
  10. II. Вивчення нового матеріалу.
  11. II. Вивчення нового матеріалу.
  12. II. Вивчення нового матеріалу.




Переглядів: 994

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
I. Контроль, корекція та закріплення знань. | Варіант 2

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.003 сек.