МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
II. Вивчення нового матеріалу.1. Пояснення нового матеріалу на основі задачі. Задача. Учні виїхали на екскурсію 26 травня о 7 год ранку, а повернулися 31 травня о 9 год вечора. Скільки часу вони пробули на екскурсії? 30 діб 21 год - 25 діб 7 год = 5 діб 14 год 2. Задача № 1031 розв'язується колективно із записом на дошці. 3. Задачу № 1032 розв'язати коментовано. 24 доби 9 год — 21 добу 18 год = 2 доби 15 год III. Розвиток математичних знань. 1. Задачу № 1034 розв'язати усно "ланцюжком". Один учень говорить, про що дізнаємося у першій дії, другий називає її і усно виконує обчислення і т.д. Останній учень називає відповідь. (Відповідь: 288м.) 2. Задача № 1035. Спочатку вчитель пригадує з учнями, як розв'язували на попередньому уроці задачу 1025, і записує на дошці розв'язання задачі № 1025 виразом. (30 • 36 + 40 • 4) : (36 + 4) = 31 (ц) Після цього учні читають задачу № 1035 і з'ясовують, чим вона відрізняється від задачі № 1025. (Уданій задачі дано врожай з кожної ділянки, а в попередній — врожайність з гектара на кожній ділянці.) Тому вираз буде простіший. (750 + 1230) : (22 + 33) = 1980 : 55 = 36 (ц) 3. Задачу № 1036 розв'язати колективно. 1) 8 • 5 = 40 (ц) — насіння одержали з 5 га поля; 40 ц = 4000 кг 2) 14000 : 4000 = 3 грн. 50 к. IV. Підсумок уроку. Учні виїхали на екскурсію 27 травня о 8 год ранку, а повернулися 28 травня о 3 год дня. Скільки часу тривала екскурсія? (1 добу 7 год.) № уроку_______ Дата_________ Тема. Тематичне опитування. Контрольна робота. Мета. Перевірити вміння учнів розв'язувати задачі і знаходити значення виразів. Варіант 1 1. Запиши, заповнюючи пропуски. (1 бал.) 55 міс. = o р. o міс. (4р. 7міс); 7 хв = o с (420 с) 200 хв = o год o хв; (2 год 20хв) 4 доби = o год (96 год). 2. Розв'яжи задачу. (1 бал.) Першу листівку було надруковано в Лондоні у 1843 році. Скільки століть і скільки років минуло від початку літочислення? (18 століть 43роки.) 3. Виконай обчислення. (1 бал.) 12 р. 3 міс. — 5 р. 8 міс. (6р. 7міс) 8 діб 13 год + 4 доби 18 год (13 діб 7 год) 7 год 18 хв — 2 год 45 хв. (4 год 33 хв) 4. Виконай дії. (1 бал.) 16338 : 42 • 23 (8947) 5. Розв'яжи задачу. (2 бали.) Космічний корабель робить 2 витки навколо Землі за 3 год. Скільки годин рухався по орбіті космічний корабель, якщо він облетів Землю 16 разів? (24 год) 6. Розв'яжи задачу. (3 бали.) Швидкість підводного човна на поверхні води на 8 км/год більша, ніж під водою. По поверхні води човен за 3 години пройшов відстань 96 км. Яку відстань пройде човен за 5 годин під водою? (120 км) 1. Розстав дужки так, щоб рівності були правильними. (2 бали.). 90 – 30 : 3 • 5 = 100 (90 – 30) : 3 · 5= 100) 90 – 30 : 3 • 5 = 88 (90 – 30 : (3 · 5)= 88) 8. Розв'яжи задачу. (2 бали.) Гусениця повзе по стеблу рослини, висота якої 1 м. Вдень вона піднімається на 4 дм, а вночі опускається на 3 дм. Через скільки днів гусениця буде на вершині стебла? (10 днів.) Читайте також:
|
||||||||
|