Навчити дітей безпечної поведінки вдома; розказати, в яких місцях небезпечно гратися; відпрацювати життєві навички, що сприяють збереженню життя і здоров’я.
Результати навчання
Наприкінці заняття учні мають уміти:
продемонструвати правильну розмову по телефону з незнайомцем;
назвати причини пожежі;
пояснити, чим небезпечні ігри на кухні, балконі, підвіконні, у підвалі, коморі;
показати предмети, які можуть при необережності бути вдома небезпечними,
розказати правила користування телевізором, комп’ютером, телефоном.
Обладнання і матеріали
костюми білочки, миші, пташки,
малюнки предметів домашнього вжитку (див. пункт Мозковий штурм);
картки зі словами «КУХНЯ», «БАЛКОН», «КОМІРЧИНА»,
аркуш зі словами «НІЖ, ЗАПАЛЬНИЧКА, КНИГА, ОЛІВЦІ, ЛЯЛЬКА, СІРНИКИ, ЛЕГО, ПРАЛЬНИЙ ПОРОШОК, М’ЯКІ ІГРАШКИ»,