МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Що підготувати заздалегідьУчням разом з батьками з’ясувати, які місця вдома є небезпечними. Орієнтовний план тренінгу
Стартові завдання (повторити попередній матеріал і перейти до нового) 1. Пригадати, що вчили на минулому уроці. - Небезпечні ситуації можуть статися і вдома, якщо не бути обережним. 2. Назвати тему і завдання уроку. 3. Подивитися інсценівку. Білочка, Миша і Пташка виконують танок з парасольками і ховаються за ними. Білочка: Моя хатка це. Мій дім. Затишно і тепло в нім. Живуть білочки в дуплі – І дорослі, і малі. Миша: Моя хатка під землею. Живу в нірці я з сім’єю. Хоч і темно в хаті нашій, Та для нас вона найкраща. Пташка: Ми живемо у гніздечку – У траві чи на вершечку. Хоч дощ іде і вітер свище, Наша хатка наймиліша. Зробити висновок: для кожного найрідніший його дім. 4. Розглянути малюнок в підручнику на с. 80. Пояснити, що слід було робити козенятам, щоб не сталося лиха. Робота в групах (з’ясувати, де у квартирі небезпечно і чому) - Навіть у власному помешканні може статися небезпечна ситуація, якщо неправильно вибирати місця для гри. Об’єднати дітей у три групи. Кожній дати карточку з одним із слів «КУХНЯ», «БАЛКОН», «КОМІРЧИНА». Діти обговорюють і дають варіанти відповідей. 1. На кухні небезпечно гратися, бо: - можна отримати опіки, - там є гострі предмети – виделки, ножі, - є небезпека витоку газу, - може бути ввімкнена побутова техніка. 2. На відкритому балконі, підвіконні не можна гратися, бо: - можна випасти, - можна порізатися склом. 3. У комірчині небезпечно гратися, бо: - може завалити речами, які там складені, - можна поранитися, - там можуть зберігатися небезпечні хімікати. -А де можна гратися?
Руханка (виконати рухливі вправи) Коли дзвонить незнайомий, Щоб не сталося біди, Не кажи, що сам удома, Краще трубку поклади.
Стука в двері незнайомий, Звісно, ти не панікуй. Не пускай його додому І батькам телефонуй. - Який висновок ви зробили з цього віршика? (Незнайому людину ні в якому разі не можна впускати в квартиру. ) - А от як з незнайомцем розмовляти по телефону, ми зараз повчимося.
Робота в парах (відпрацювати навички розмови з незнайомцем по телефону) Прочитати тексту підручнику на с.81. Пояснити, чому саме так слід відповідати незнайомій людині. Об’єднати дітей у пари. Розподілити ролі – один телефонує, інший відповідає. Розіграти діалог. Потім обмінятися ролями.
Інформаційне повідомлення (формувати корисні звички) Щоб людям було легко і комфортно жити, створено багато різних речей, які допомагають у побуті. І щоб не сталося лиха, треба дотримуватися певних правил. Не будьте схожими на дітей з вірша. Прочитати вірш у підручнику на с. 82. Запропонувати показати пантомімою, чим би могли зайнятися вдома. Виконати завдання в зошиті на с. 43. Нагадати, що небезпечно довго перебувати за комп’ютером.
Мозковий штурм (розуміти небезпеку від предметів побуту) Вчитель показує малюнок предмета, діти називають, чим він може бути небезпечний при неправильному поводженні – можна отруїтися, порізатися, може вразити струмом, спричинити пожежу. Вивісити аркуш зі словами «НІЖ, ЗАПАЛЬНИЧКА, КНИГА, ОЛІВЦІ, ЛЯЛЬКА, СІРНИКИ, ЛЕГО, ПРАЛЬНИЙ ПОРОШОК, М’ЯКІ ІГРАШКИ». Діти мають підбігти до дошки і викреслити те, з чим не можна гратися. Практична робота (складання пам’ятки про користування телевізором, комп’ютером і телефоном) Прочитати текст у підручнику на с. 83. Розглянути малюнки. Об’єднати дітей у чотири групи. Роздати аркуші, де намальовані кружечки зі словами ТЕЛЕВІЗОР, КОМП’ЮТЕР, ТЕЛЕФОН. Діти мають дописати до кожного малюнка правило безпечного користування приладом.
Підсумкові завдання (закріпити отримані знання) 1. Що корисного для себе запам’ятали? 2. Виконати завдання в зошиті на с. 42. 3. Роздати кожному аркушик паперу. Запропонувати написати шкідливу звичку – чим недозволеним користувалися вдома – і викинути її разом з папірцем у смітничку.
Читайте також:
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|