МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||||||||||||||||||
Що підготувати заздалегідьУчням вдома взяти інтерв’ю у батьків: - Чим захоплювалися у дитячому віці? - Які захоплення мають зараз? Орієнтовний план тренінгу
Стартові завдання (перейти до нового матеріалу) 1. Розглянути в підручнику на с. 109, що буде вивчатися в цьому розділі. 2. Назвати тему і завдання уроку. 3. Проаналізувати інтерв’ю, взяті у батьків. Зробити висновок: всі дорослі мають різні захоплення. Виконати завдання в зошиті на с. 56. (1, 2, 3, 4, 5 – це смаки, 6 – захоплення).
Робота в парах (з’ясувати, що відмінності в смаках – це цілком природно) Прочитати текст у підручнику на с. 110. Пояснити, що дуже добре, коли людина має свої смаки. Об’єднати дітей у пари. Діти обговорюють свої смаки та захоплення. На допомогу запропонувати питання: - Які твої улюблені фрукти? - Одяг якого кольору тобі найбільше до вподоби? - З якими іграшками ти любиш гратися? - Які улюблені предмети в школі? - Які мультфільми тобі подобаються найбільше? Запропонувати дітям пояснити прислів’я «Про смаки не сперечаються». (Наприклад, якщо людина не любить шоколадний пиріг, не можна переконати її в тому, що це смачно – для неї це ніколи не стане смачним). Виконати завдання в зошиті на с. 57. Порівняти результати в парах. Практична робота (визначити різноманітність інтересів) Прочитати текст у підручнику на с. 111. Роздати дітям аркуші паперу і запропонувати намалювати своє захоплення. Наклеїти малюнки на плакат «Захоплення нашого класу». Зробити висновок: кожен має свої інтереси і захоплення. Цей плакат знадобиться на наступному уроці. Інформаційне повідомлення (вчити розрізняти корисні та шкідливі захоплення) Прочитати в підручнику вірш на с. 112. - Чому тато не погоджується на експеримент? (Бо шкідливо для здоров’я їсти багато шоколаду). Прочитати повідомлення в підручнику на с. 113. Назвіть корисні смаки та захоплення (їсти фрукти, грати в рухливі ігри), шкідливі (вживати швидку їжу, довго сидіти за комп’ютером). - Назвіть, які у вас є корисні смаки та захоплення. Руханка (виконати рухливі вправи) Вчитель читає рядок вірша, діти присідають і говорять «Шкідливо», або підстрибують і говорять «Корисно». Досхочу цукерки їсти. (Шкідливо). Наче зайчик, моркву гризти. (Корисно). В «Квача» з друзями пограти. (Корисно). В ліжку цілий день лежати. (Шкідливо). Спортом, танцями займатись. (Корисно). Цілий день двором тинятись. (Шкідливо).
Робота в групах (вчити вибирати для себе корисні смаки та захоплення) Об’єднати дітей у чотири групи. Кожній групі роздати аркуші з переліченими заняттями: «ЗАЙМАТИСЯ ТАНЦЯМИ, ГРАТИ У ФУТБОЛ, ПАЛИТИ, ЇСТИ ОВОЧІ ТА ФРУКТИ, КАТАТИСЯ НА РОЛИКАХ, ГРАТИ В СНІЖКИ, КУПАТИСЯ В РІЧЦІ, ДОВГО ДИВИТИСЯ ТЕЛЕВІЗОР, ГРАТИ В РУХЛИВІ ІГРИ, ДОВГО ГРАТИ В КОМП’ЮТЕРНІ ІГРИ, ЗАЙМАТИСЯ МАЛЮВАННЯМ, ЗАЙМАТИСЯ У МУЗИЧНІЙ ШКОЛІ». Діти мають викреслити те, що шкодить здоров’ю, і залишити те, що корисне. - Якщо ваші батьки ще досі не записали в якусь секцію, то обов’язково поговоріть з ними і вирішіть, чим би ви хотіли займатися.
Пантоміма (показати корисне заняття) Об’єднати дітей у пари. Запропонувати кожній парі вибрати якесь корисне заняття і продемонструвати його пантомімою. Решта дітей мають вгадати це заняття.
Підсумкові завдання (закріпити отримані знання) 1. Стати в коло і пограти в гру «Ти молодець!» - діти по черзі називають корисні смаки та заняття, інші коментують: «Ти молодець!». 2. Доповнити речення: «Якщо у мене і мого товариша смаки не співпадають, то…».
Читайте також:
|
||||||||||||||||||||||||
|